3126
Sök

Era tankar om vita fälgar på svart bil! Photoshopskills sökes!

1 297 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/archive/10/9111/30527/30527-916302.jpg

Jag älskar vita fälgar. Hade jag haft en vit bil så hade jag inte behövt fråga någon annan. Det är bland det porrigaste som finns! Till röda bilar passar vita fälgar jävligt bra, rallystuk så det sjunger om det.

Men till svarta bilar? Jag är ute efter "Streetcar" looken. Fast and the furious liknande bil. Det som jag är rädd för att bilen kommer se ut som en rallybil med vita fälgar. Jävligt snyggt tex:

https://www1.garaget.org/archive/53/52156/46287/46287-398129.jpg

Men jag vill inte att den ska se ut som en rallybil. Kommer den göra det? Skulle någon skön lirare kunna photoshoppa om förstabilden med vita fälgar?
Senast redigerat av MrTobias (14 september 2008)

Livsnjutare (ibland å på helgerna)
228 Inlägg
14 september 2008
håller med dej det är sjukt snyggt, men ja tycker det är fälgarna som gör ett "rally stuk" den övre bilden tror inte blir rally med omgjorda fälgar.

4x4 is tha shit!

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
14 september 2008
fälgarna på bild ett skulle bli riktigt snygga som vita på den där bilden men skippa dom röda stänkorna dom gör ett rally stuk.. sen sänk den lite mer så får du riktigt street car look smile

EDIT: tyckte jag kände igen bilen, Du är ju från lule big_smile ja är från boden lol
Senast redigerat av The_Mechanic (14 september 2008)

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

2 337 Inlägg
14 september 2008
Med vita fälgar ser den ut som en rallybil, inte en streetracer. Det är iaf vad jag tycker smile

2 118 Inlägg
14 september 2008
vita fälgar på en svart bil är sjukt snyggt ! men som The_Mechanic sa: skippa dom röda stänklapparna.

D.i.l.l.i.g.a.f

Avstängd
1 031 Inlägg
Fetast i stan !!
991 Inlägg
14 september 2008
As snyggt med vita fälgar på en svart bil smile  och jag tycker inte att det ser rally ut bara för att fälgarna är vita !   Tycker du det är snyggt så skall du absolut ha de, men skippa rallystänkskydden  // Emil

"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice

178 Inlägg
14 september 2008
blir nog rally sport stil med stänklapar men fälgarna är helt ok så kör på vita
dock svåra hålla rena men men

four rings to rule them all

MitsuNörd
880 Inlägg
14 september 2008
Tycker det är mera rejs/rally med vita fälgar på svart bil, speciellt med stänkisar!

Så här ser mina banfälgar ut i alla fall...
https://www1.garaget.org/archive/17/16317/49375/49375-893869.jpg
Evo 6 TME Ralliart/Enkei fälgar
Senast redigerat av Evolution_6SiC6 (14 september 2008)

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

551 Inlägg
14 september 2008
vita fälgar e fan snyggt till nästan alla färger smile

Volvo For Life =)

1 297 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
Tack för alla åsikter. Vill som sagt inte ha rallylook så stänkskydd blir det inga. Att hålla rent är inga som helst problem. Jag tvättar gärna bilen 3ggr per dag smile. Att sänka bilen mer går inte, går knappt att köra den som den är idag. Köpte lite för stora fälgar.

Hmm kanske som the_mechanic säger, det är stänkskydden som gör rallylooken på bild nr 2. Skulle någon kunna photoshoppa bild 1 med vita fälgar?

956 Inlägg
14 september 2008
jag skulle absolut köra på vita fälgar.

eldus veldus

2 665 Inlägg
14 september 2008
Peggans kjolpaket gör ju att den inte ser ut som en rallybil, men med vita fälgar blir det väl lite..... Hm beror på hur fälgarna ser ut. Ta vad som helst o lacka vita tycker inte jag blir bra. Måste vara rätt modell.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

2 638 Inlägg
14 september 2008
Tyvärr tror jag att det kommer att bli lite "rallykänsla" med vita fälgar trots ditt kjolpaket.
Men måste dock tillägga att vita fälgar är snyggt smile

1 297 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
Det är bil på bild nr1 med just de fälgarna som ska bli vita isf. Jag skulle gärna se någon photoshoppa om den bilden så man kan få en uppfattning om det blir rallybil eller inte.

Tesla Senior Technician
2 307 Inlägg
14 september 2008
Min personliga åsikt e att det blir lite för stark kontrast nåstan som å måla dom illrosa eller nått samma sak med för mörka fälgar (läs helsvarta) då försvinner liksom fälgen o det e ju ingen höjdare då kan man ju lika gärna åka plåtisar, Det rejsigaste jag vet e en mörkt matt fälg med en tunn linje i rött eller gult ute vid fälgkanten

En annan nackdel med vita fälgar e att du får ge fan i att bromsa för det ser skit ut så fort du får lite bromsdamm på dom

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash

98 Inlägg
14 september 2008
Vita fälgar förknippar man mest med Rallybilar som någon redan nämnde, och det passar endast på bilar med rallystuk tycker jag. Men vita fälgar är snyggare på en vit bil med rallystuk än en svart bil.

20 Inlägg
14 september 2008
inte fel me vita fälgar! dock inte dm som va på bild nr 2 de bli för mkt rallly då

94 Inlägg
14 september 2008
Hej!

Jag tror helt klart det kan funka. Kjolarna gör nog att rallystuket hindras lite...
Tog mig friheten å fixa nå vita fälgar åt dig i PS.
Kanske inte vad du tänkt dig, men ger ju en liten fingervisning om vad som kan tänkas.

http://img118.imageshack.us/img118/7028/whiterimslq3.th.jpg

Sök