Biltemas fälgfärg skulle jag säga, sitter som klistret, bra täckning osv, det blir aldrig dock aldrig bra om man sprejburkar en bil, men det vet ni väl redan?
Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
Annars kan du ju alltid köra det klassiska att rolla bilen? Finns speciel matt svart färg i närmaste färg butik hör med dom, Blir ju hyffsat!
Annars fram med kompressorn och köp matt svart färg på tex biltema sedan blanda i lite förtuning och häll i lackpistolen och sedan är det bara att lacka
Biltemas fälgfärg skulle jag säga, sitter som klistret, bra täckning osv, det blir aldrig dock aldrig bra om man sprejburkar en bil, men det vet ni väl redan?
Säger samma här Biltemas fälgfärg. Bättringsfärgen dom här är inte så där jätte värst
biltemas hotpaint 500grader täcker riktigt bra.. målade mitt motorum med den och den är nästan lika matt som lacken på min bil.. hur den klarar väder å vint är väl en annan sak men..
Spraya en hel bil med brukar är både dyrt jobbigt och blir skit.
Har ni tillgång till tryckluft, köp en billig färgspruta och lackfärg för 100kr litern och spruta på. Har ni ej tillgång till tryckluft är de roller som gäller, det lär bli minst lika bra som sprayburkar, och billigare!