2686
Sök

vilken ska jag välja, rx-7 eller skyline?

Low is a lifestyle
956 Inlägg
21 september 2008
RX7.. för den va så mycke snyggare med.  isf snyggare än den där skylinen

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Wankeltok!
39 Inlägg
21 september 2008
JaggaChafen skrev:
Alla jag känner som har skyline (läs 3 st) skruvar jämt på sina bilar det e alltid nått som inte håller kanske e dom klåpare eller så e det helt enkelt ingen jättebra motor om man skall trimma vill säga

Och personligen så tycker jag RX-7an e fan så mkt snyggare wankel motor e sketfränt me dom får väll också renoveras ganska ofta men jag har fått för mig att det inte e så jättedyrt

Vi har förövritg en kille i sverige som e en höjdare på wankel Jörgen Blennow heter han (kan va felstavat)

å varva för guds skull inte en standard wankel 10.00rpm du rasar den garanterat 8.000 går bra

Hehe, så du känner till min bror Jörgen Blennow (det är rättstavat), mannen som målar sina wankelmotorer blå.

Att alla 3 du känner som har Skyline jämt skruvar betyder inte att de är klåpare eller att bilarna pajar. De kanske ägnar sig åt optimering eller har skruvandet som en mongoterapi. Ursäkterna för att slippa fruntimren ett par timmar är många:D

Wankeltok!
39 Inlägg
21 september 2008
robzter skrev:
kan säga att oron över wanklarna är en grej som hänger kvar sen första generationen wankel som såldes i sverige. vist alla motorer kan köras sönder det är självklart.

Om du inte är nöjd med stolarna kan jag iaf kanske offra mig wink

väghållningen är kanon big_smile sen så även röda motorer håller combat wink

jag hade tagit sjuan då kompetens finns i sverige samt att det är en jävligt rolig bil. olja drar dom lite av då jag iaf tankar olja i tanken big_smile, grannen på jobbet kommer utspringandes varje gång jag startar min och bara luktar (han är licksom nära 40 och håller på med veteranmopeder) lika kul varje gång.

De röda har väl ökat i respekt hos mig på senare tid;)

Dofter. Spelar ingen roll vad för motor de handlar om men jag är också en doftnisse. F*n, pulsen stiger när snoken vädrar bilar med kul oljor.

757 Inlägg
21 september 2008
får hoppas han blir biten av trekanten wink

inga planer att massera upp dina då combat? största anledningen som kan vara bra är att ha en byggare nära sig.
Senast redigerat av robzter (21 september 2008)

Sök