Tittar på en massa DVDspelar som jag ska koppla in i min bil.. Har hittat en som jag verkar vara bra eller vad tycker ni??.. Är inte all duktig på DVD och sånt men jag funderar lite på en Pioneer AVHP-5700DVD.. Tycker ni att detta är en bra och prisvärd maskin??
Pioneer var bland dom första som tillverkade DVD-spelare överhuvudtaget, så dom lär vara bra.
ok.... Den kostar 9995:- BRL. Men det finns andra sidor som säljer DVD-spelar som te.x http://www.importservice.nu Dom många billiga spelare, Tror ni att dom spelarna är lika bra som dom som finns hos BRL.??
Tja jag har en noname dvd i min kostade inte mer än ett par tusen o den gör ju det jag vill att den ska göra. Den spelar radio med rds vanliga skivor mp3skivor dvdskivor dvdfilmer osv det har utgångar till förstärkare osv Jag har alltid haft Alpine innan o givetvis får jag inte i närheten av samma kvalitetskänsla men den funkar ju till allt jag testat den på så......... Alpine har en dvdspelare för ca 4500kr på ullareddigital.se och eftersom du skrev dvdspelare så antar jag att du inte menar en sån med inbyggd skärm.
Tja jag har en noname dvd i min kostade inte mer än ett par tusen o den gör ju det jag vill att den ska göra. Den spelar radio med rds vanliga skivor mp3skivor dvdskivor dvdfilmer osv det har utgångar till förstärkare osv Jag har alltid haft Alpine innan o givetvis får jag inte i närheten av samma kvalitetskänsla men den funkar ju till allt jag testat den på så......... Alpine har en dvdspelare för ca 4500kr på ullareddigital.se och eftersom du skrev dvdspelare så antar jag att du inte menar en sån med inbyggd skärm.
Jo det var det:P Tycker nin att det är ett braq köp??.. Det är motordriven touchskärm på den 0ch m.m.. 9995:- Tycker ni att det låter bra för en Pioneer??
Jag har en JVC KD-AVX1 å i den är det en 3" skärm i fronten å sen har jag köpt till en 7" skärm...den funkar iaf mycket bra! Fin s på BRL för jag köpte min dvd-stereo där!