3319
Sök

värsting hattisar eller? 6X9 8vägs 1000w st

Avstängd
367 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
den här tråden är verkligen katastrof . vi låser den please , hade dåliga vibbar redan igår om denna tråd

MVH Beyond

Avstängd
367 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
m1ck3h skrev:
beyond skrev:
m1ck3h skrev:
jag kör phoenix gold framsystem och jag älskar det riktigt nöjd med det wink men som sakt det är fin lir

kör du serien där dom har en 6.0 kit? det kittet har vunnit priser redan innan dom förfina diskanten

jopp jag kör zr serien och aldrig varit med om så rent och snyggt ljud från diskanterna smile

fick höra dom i en polares bil och sen blev jag såld wink

mmm ja va riktigt nära köpa det hos Blekinge bilradio. dom hade rea . för tusen spänn på dom
väl när jag skulle beställa dom nästa dag hade dom sålt slut dom direkt sad dom hade 3 par kvar dagen innan enligt hemsidan

men 0när jag skulle lägga order
jäkla skit oxå
Senast redigerat av beyond (23 september 2008)

MVH Beyond

280 Inlägg
23 september 2008
beyond skrev:
m1ck3h skrev:
beyond skrev:

kör du serien där dom har en 6.0 kit? det kittet har vunnit priser redan innan dom förfina diskanten

jopp jag kör zr serien och aldrig varit med om så rent och snyggt ljud från diskanterna smile

fick höra dom i en polares bil och sen blev jag såld wink

mmm ja va riktigt nära köpa det hos Blekinge bilradio. dom hade rea . för tusen spänn på dom
väl när jag skulle beställa dom nästa dag hade dom sålt slut dom direkt sad dom hade 3 par kvar
jäkla skit oxå

ja dom är sjukt fint ljud av dom wink jag ska försöka få fram några till vill ha i bakdörrarna också smile

Dom här kör jag på :
http://static.zoovy.com/img/gooddeals18 … _5comp.jpg

Avstängd
367 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
haha import ja. har luskat på EBAY själv .  där finns det oxå smile

MVH Beyond

1 Inlägg
17 april 2011
köpt du dom 69 vilken sida

Sök