23 september 2008
Trådstartare
Vill liksom göra klart för alla att jag förstår att en felsökning ska kosta, dock ska den inte göra det om det är ett "garanti jobb".
Jag lämnade in bilen för storservice och kamremsbyte, inga pga det var fel på bilen, utan enbart för att det var dags. När bilen kom tillbaka så lade den av ganska omgående och bärgades, den gången tog han inte betalt. Men när jag sen direkt kom tillbaka och reklamera att det fanns andra fel då ville han inte ens tala med mig och var alldeles för upptagen. Jag skulle "ringa upp senare och boka tid".
Servicekänsla? - Inte i mina ögon...
Hur som helst, har fått utlåtande av Skoda verkstad och det har visat sig att motorfästet inte satt 100%igt, vilket jag härleder till kamremsbytet, eftersom han var tvungen att sänka motorn.
Fel utfört arbete? - Jag tycker det. Nu har jag fått hjälp av dem underbara DINBIL i Bromma, dem är ganska mycket dyrare, men i det långa loppet sååå mkt bättre.
Jag hoppas verkligen att den idioten till verkstadschef byter yrke och återgår till sitt gamla städbolag.
Där kanske han passar bättre... Jag är tydligen inte den enda som råkat ut för denna pajas.
Fått en hel del respons på olika communitys av personer som också tvingats betala onödiga felsökningar som egentligen är garantijobb.
Mad Man Racing - If I loose, u loose! =)