Jadu jag sitter mest och kör runt på mor och mormor om dagarna elr annars sitter jag framför datan elr tvn ! jag är sjukskriven och har aldrig haft ett jobb // Emil
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Jadu jag sitter mest och kör runt på mor och mormor om dagarna elr annars sitter jag framför datan elr tvn ! jag är sjukskriven och har aldrig haft ett jobb // Emil
Jobbar hemma en massa (bor på gård), mekar med bilen (har varit iväg och lämnat bort motorn idag t.ex) ringer till lite företag, tar arbetslösheten som lite "semester". Jobb finns det närhelst man vill börja jobba igen (vilket man egentligen inte vill, men pengarna måste ju in nånstans. )
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Jobbar hemma en massa (bor på gård), mekar med bilen (har varit iväg och lämnat bort motorn idag t.ex) ringer till lite företag, tar arbetslösheten som lite "semester". Jobb finns det närhelst man vill börja jobba igen (vilket man egentligen inte vill, men pengarna måste ju in nånstans. )
Okej grattis på födelsedagen å dig då hehe fyller idag ja med
ska fansiken börja jobba på torsdag igen! Bara jag kan röra mig o inte får alltför ont av det så, e ju funktionshindrad men vill börja jobba igen, suttit hemma sen börja av april o de e såååå drygt, men min räddning har varit mitt xbox 360 o katterna! och blocket.se förstås!
Jag skulle aldrig klara att vara arbetslös. Skulle bli så otroligt rastlös när alla polare jobbar! Därför är man glad att få fast direkt efter gymnasiet:)
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...