2480
Sök

fan!

"Ijenkligen"
786 Inlägg
18 februari 2006
Trådstartare
asså man orkar inte med alla dessa dyslektiker och bessrwissrar på denna sidan alla snackar ju bara skit.De finns iofs ett fåtal som vet vad fan dom snackar om.Men hittar man en sån så får man önska sig nåt

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

9 108 Inlägg
18 februari 2006
Jag håller med till viss del.. Men ingen tvingar dig att läsa wink

1 436 Inlägg
18 februari 2006
Har läst på garaget under en längre tid och nu reggat mig. Och visst finns det många som skriver dåligt och en del som inte tillför ett dugg, men det är fortfarande en bra sida fylld med ideér, kunskap och balla byggen.
Så de bra delarna väger över de dåliga med forumet, i mitt tycke.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Maizer
18 februari 2006
opeltiffi skrev:
asså man orkar inte med alla dessa dyslektiker och bessrwissrar på denna sidan alla snackar ju bara skit.De finns iofs ett fåtal som vet vad fan dom snackar om.Men hittar man en sån så får man önska sig nåt

Du är säkert en sån där som kan allt och aldrig stavat fel

Scania arbetare
364 Inlägg
18 februari 2006
opeltiffi skrev:

OJ OJ! vilket påhopp

Audiholic!

Administratör
2 978 Inlägg
18 februari 2006
Även om jag inte håller med opeltiffi i hans ordval så tycker även jag att det är mycket särskrivningar och stavfel. Det är en 18års gräns på den här sidan och vid den åldern har man/borde man ha kunskap nog att åtminstånde stava hyffsat rätt. Sen är det ju så att besserwissrar finns det överallt och det är inget att bry sig om.
Ja jag har säkert stavat fel nånstans så sätt igång och hacka på mig. wink

En kopp av den svarta såsen...

Veni Vidi Vici
126 Inlägg
18 februari 2006
opeltiffi skrev:

Hur stavas besserwisser?? wink Och efter punkt så ska det väl vara ett mellanrum innan man börjar med nästa mening??

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se

343 Inlägg
18 februari 2006
Dock är det en bilsida. Skit i hur folk stavar.
Har man bara ett intresse för bilar och styling så tycker jag att alla ska vara välkommna.
Dock tycker jag man ska vara tvungen att posta en bil för att skriva i forumet.
Många som skriver där och förstör trådar med märkesinriktat tänkande och dåliga svar.

12 086 Inlägg
18 februari 2006
Jag fattar inte änns vad du menar? är som 2 rader ord av obegriplig skit.. undrar vem de är som bara snackar skit och bör va tyst.. =/

127 Inlägg
18 februari 2006
håller med dom flesta här... VAD spelar det för roll om man stavar fel? Har det med bilar och göra? Du behöver inte läsa om du är så fin i kanten!

Robban
200sx s13

BMW Power
2 362 Inlägg
18 februari 2006
måste även jag hålla med folket här.
so what om vissa människor har svårt att stava så länge alla här har samma intresse.
Så jag tycker inte man ska hacka på folk.
Fast visst ibland så börjar man undra lite om folk här har gått i skolan eller ej tongue.
Jag håller också med RedLight, att man måste ha postat upp en bil för att kunna skriva i forumet, för man har träffat på MÅNGA gånger att folk som bara snackar blajja, skriver massa skit om olika märken/varor som människor på denna sida har i sina bilar, och trycker ner folk och deras ideér.
Säger inte att det bara är folk som inte har postat upp bilar, fast en stor del är sådant folk.

Mvh Kevin
Senast redigerat av FugitivE (18 februari 2006)

BMW, bogsering med wire :/

657 Inlägg
18 februari 2006
opeltiffi skrev:

Försvinn till ngn annan sida då där du kan vara Herr redig å jätteduktig!

här är det bilintresserade så skit samma om man är kass på grammatik å stavning å sånt
Senast redigerat av Alex_halvordsson (18 februari 2006)

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik

8 156 Inlägg
18 februari 2006
Jag tror han menar alla fjollor som verkligen inte kan stava för fem öre och som hela tiden använder sig av felaktiga särskrivningar. Inte dyslektiker eller sådana som gör en typo lite då och då.

Många bilintresserade kanske bryr sig mindre om stavning/grammatik och mer om bilar?

opeltiffi, får jag fråga varför detta är ditt första inlägg? Ibland måste man tänka om man tillför något med sina inlägg. Gör man det inte så kan man lika gärna avstå från att posta...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Rörpulare
1 453 Inlägg
18 februari 2006
Vafan så länge man fattar va den andre menar så e de väl fan inget att hänga upp sig på.. Fattar iofs inte varför sådan som dej har här och göra skriv nått vettigt i så fall och sluta bete dej som dom du hackar på!!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

91 Inlägg
18 februari 2006
hehe, har faktiskt länge irriterat mig på alla dessa särskrivningar, och stavningar som tex nogån istället för någon. Men som sagt - spelar ju ingen roll.
Självklart ska man väl få skriva, tycka och tänka även om man inte har 100 koll på stavning. Det viktigaste är såklart att ventilera ämnen,  inspirera & utbyta kunskap. Stavningen påverkar ju inte detta.

Avstängd
138 Inlägg
18 februari 2006
OM VI SÄGER SÅ HÄR..... HÅLLER MED TIFFIN.......
14-2....... vem sa att de inte gör någon skillnad att gå i skolan eller ej??

4 571 Inlägg
18 februari 2006
Haha jag kan inte mer än att skratta.
Spelar det nån roll om det är lite stavfel här å var?
Det e ju ett bilforum inte ett forum för svenskalärare!

Såld på Italienare
579 Inlägg
18 februari 2006
opeltiffi skrev:

Känns som du anklagar dig själv.

1) du spelar besserwisser
2) du stavar fel och missar särskrivningar
3) du har ingen bil upplagd

Antingen så missar jag den grova sarkasmen eller så e jag ute o cyklar.

Såld på Italienare
579 Inlägg
18 februari 2006
4G63GalantGTI_R skrev:
OM VI SÄGER SÅ HÄR..... HÅLLER MED TIFFIN.......
14-2....... vem sa att de inte gör någon skillnad att gå i skolan eller ej??

Kommer från herr "jag röstar 1a på alla bilar utom mina kompisars (63% skroten nästa?)"

321 Inlägg
18 februari 2006
Tycker admin borde uppmärksamma sånna här användare, ingen bil upplagd, har en ENORM procent på 1or. Behöver vi verkligen sånna på sidan ? Blir bara en massa pissig stämning. Det är ett forum där man får tycka till, men nånstans måste man fan dra en gräns....

Enligt mej så hör huvudförfattaren hemma på lunarstorm...

End of story...

Tough ain´t...ENOUGH!

Sök