Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
4.800 för helförsäring, bor mitt i malmö. Rekomenderar länsförsäkringar, billigaste försäkringarna jag hittat på bilar.
håller med. har också länsförsäkringar. fick bl.a 5-6 skadefria år på köpet:D
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
4900 bla bla nåt halvförsäkring hel år på volvia fast då har jag biligare försäkring än man skulle ha pga min bil har hemlig motorkod för den är fortfarande felregistread bara för de är en gammal polisbil så enligt försäkringen så går den som en 940 gl vilket jag e rätt nöjd med ändå annars skulle de kostat runt 7
Jag betalar 8600 hos Moderna Försäkrignar för min Audi a4, riktigt svinigt enligt mig. Har dock tänkt att byta till Netviq då de sägs var riktigt billiga. Man bestämmer dessutom sin självrisk själv. För mig som gör ganska defensivt går det då ju utmärkt att välja en högre självrisk och på så sätt få en lägre försäkringspremie. Vet inget annat försäkringsbolag som erbjuder den möjligheten?
Jag betalar 8600 hos Moderna Försäkrignar för min Audi a4, riktigt svinigt enligt mig. Har dock tänkt att byta till Netviq då de sägs var riktigt billiga. Man bestämmer dessutom sin självrisk själv. För mig som gör ganska defensivt går det då ju utmärkt att välja en högre självrisk och på så sätt få en lägre försäkringspremie. Vet inget annat försäkringsbolag som erbjuder den möjligheten?
Kolla Salus-ansvar. Min (nu sålda) Rover ville Trygghansa ha nästan 400 för i månaden. S-A tog den för 179:-... Golf cabben jag köpte i fredags blev det 189:- per månad för på en halv med lite extra tillägg. (Soppatorsk, nyckel i bil)
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Oj vad många som betalar per månad. Själv degar jag följande. *Skodan = 4200kr / år helförsäkrat. *V4:an = 950kr / år, skall MHRF försäkra. *99:an = 1500kr / år, dock nu avställd. *Moppen 2800kr / år, Svindyrt att försäkra moppefanskapet.