3198
Sök

Eftersnack: Blackrace Borås 27/9

Avstängd
1 557 Inlägg
28 september 2008
Fasen att jag inte kunde komma bort sad

Hoppas att pappers exercisen är klar när ni (SHRA) drar igång nästa säsong så vi kanske kan ha ett tipp topp sammarbete big_smile
Personligen tror jag det hade vart mycket givande smile
Hoppas man får träffa en del av er på Lördag i GBG o att inte alla stält in sina sommar pärlor tongue
Senast redigerat av MrKerm (29 september 2008)

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

You go girl :*
17 Inlägg
29 september 2008
De sista racet va riktigt lyckat, massa me bilar  & folk som deltog, skoj skoj smile
Blev la ett par varv tills min slang te tomgångsmotorn strejka wink
fått en spricka i röret så han ville gärna dö, men annars en toppen dag!

Hertig
182 Inlägg
29 september 2008
Jag fick iallf 7.542sek/151.44km/h, med 0.3 lägre ladd än vanligtvis pga läckande grenrör och segt spool.
Senast redigerat av TP_ (29 september 2008)

28 Inlägg
29 september 2008
r3c skrev:
omegaman1 skrev:
Surface skrev:
inga bilder än  smile ?
Trevligt arr iaf, sen att småungar skrek glåpord kan man ju få hjärnblödning på men men. Osnutna småungar tongue

Dock... jag fick urskumma tider. Inte en enda under 10, på tidkorten står jag dessutom som vinnare när bilen jag kört mot har bättre sluttid???? På flera av korten dessutom :o

jag håller nog med dej om tiderna , bror min har kört stabila 9,7 tider ,men kom inte heller under 10sekunder .... kanske va det fästet eller tidtagningen det hängde på ? ingen aning . visseligen så e de ju lika för alla , men ändå .
Men en riktigt kul tillställning o allt flöt ju på hur bra som helst . tackar till SHRA för ett bra jobb ! mvh/hannu

Tidtagningen fungerade fint hela kvällen. Och som sagt först i mål gäller , men effter som man kör mot sin egen tid så spelar det ingen roll i detta fallet. Om du plussar på reaktionstiderna på 201 meters tiden så blir det nog förmodligen så att du hadde en lägre tid, än din "motståndare"

ah, now I see wink

I vilket fall var det ett otroligt välorganiserat arr som flöt på helt otroligt bra! Tråkigt för killen som tappade delar av sin bil på banan, men han fick ju tillbaka alla saker iallafall smile

398 Inlägg
29 september 2008
Trafikpolisen i Borås ringde precis.

Tydligen så hade väldigt många personer misskött sig efter Blackrace i lördags. De körde som idioter på motorvägen och höll höga farter samt körde om bilar (vanliga trafikanter) på fel sida etc.

OM detta missköts i fortsättningen så leder det till att vi inte får några fler tillstånd att köra Blackrace i Borås!!!

Nu är det förvisso inga fler race i år, men sköt sådant här snyggt!

Anledningen till att vi har race är för att man skall få köra av sig och inte behöver visa sig "tuff" i vanlig trafik. Detta beteende är otroligt barnsligt! Sluta upp med att köra fort och vårdslöst till och från race!!!!!!

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

1 255 Inlägg
29 september 2008
Formula skrev:

Tydligen så hade väldigt många personer misskött sig efter Blackrace i lördags. De körde som idioter på motorvägen och höll höga farter samt körde om bilar (vanliga trafikanter) på fel sida etc.

OM detta missköts i fortsättningen så leder det till att vi inte får några fler tillstånd att köra Blackrace i Borås!!!

Anledningen till att vi har race är för att man skall få köra av sig och inte behöver visa sig "tuff" i vanlig trafik. Detta beteende är otroligt barnsligt! Sluta upp med att köra fort och vårdslöst till och från race!!!!!!

Jag skulle nog nästan mer gissa på att de är folk i publiken som kollat på hela dagen som blir sugna på o gasa på när dom ska där ifrån.

Man ser ju att de står många fina bilar som inte körs, utanför området så tror chansen är större att dom kör som idioter sen spelar visserligen ingen roll då ni som håller i de fortfarande får skiten för de =/

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
Formula skrev:

Bra skrivet hoppas att personer fattar att det inte är tufft, just därför det finns sådana här race, om inte det gillas, åk till någon bana och kör istället på! Såg end el köra som galningar på vägen också.

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 062 Inlägg
29 september 2008
Formula skrev:

hoppas folk lugnar ner sej, så vi får fortsätta att ha blackrace, är ju väldigt surt att andra ska förstöra för oss som sköter sej, och vi som vill köra blackrace

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
30 september 2008
Nu har jag fått upp en del av bilderna jag tog!!! Kommentera gärna.. har ny kamera nämnligen;)

BILDER FRÅN BLACKRACET 28/9

------> 850 T5 Racer <-------

1 062 Inlägg
30 september 2008
AssVipeR skrev:
Nu har jag fått upp en del av bilderna jag tog!!! Kommentera gärna.. har ny kamera nämnligen;)

BILDER FRÅN BLACKRACET 28/9

fina bilder smilesmile

patrikfaremo
1 oktober 2008
nån som vet när resultaten kommer upp på hemsidan+??

Gatebil Crew Sweden
125 Inlägg
1 oktober 2008
patrikfaremo skrev:
nån som vet när resultaten kommer upp på hemsidan+??

ja detta undrar ja med kanns valdigt segt

398 Inlägg
2 oktober 2008
Jag vet faktiskt inte varför de inte kommit upp än? Men jag har iaf skickat tiderna och era namn/bilar.

De borde dyka upp när som helst!

"When I start my car, I want my neighbors to think the world is coming to an end." Homer Simpson

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
1 867 Inlägg
3 oktober 2008
MadeByMe skrev:
Ligger uppe nu va?

Stämmer.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Hertig
182 Inlägg
3 oktober 2008
Hehh, kollar man "alla resultat" längst ner till höger satte jag 8 av de 10 snabbaste tiderna. Jag är mer än nöjd med Nismo nu smile, måste få skryta lite efter ett års pina.

hej
291 Inlägg
3 oktober 2008
TP_ skrev:
Hehh, kollar man "alla resultat" längst ner till höger satte jag 8 av de 10 snabbaste tiderna. Jag är mer än nöjd med Nismo nu smile, måste få skryta lite efter ett års pina.

nästa säsong ska jag hamna där nånstans med wink

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Gatebil Crew Sweden
125 Inlägg
4 oktober 2008
sjalv e man riktigt nöj körde tre repor fick som bast 7,7 bara 2 tiondelar efter Skyline killen. men med 8 km högre fart sa de finns mer att ge fran mig weee..
Sen körde ja 8,3 med rasad bakaxel och misstandning heheh

Hertig
182 Inlägg
5 oktober 2008
Ja, så har jag typ 100-150hk mindre än dig också.

MvH// Skyline Killen.

SHRA Borås
54 Inlägg
6 oktober 2008
Vad hände med volvon som vi hittade en halv slavcylinder till? blev lite förvånad när kolven, fjädern och gummibäljen låg mitt på rakan.

Sök