3250
Sök

ventil hattar

117 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
blev av med mina ventil hattar på bilen för en vecka sen ungefär... i veckan åkte ja till biltema o inhandla nya för 19kr fick ha dom nya på i kanske 2-3dar sen var dom borta .... visst att de kan hända en gång men 2..   man börjar ju bli ganska sne ... mad

582 Inlägg
29 september 2008
Jag vet vad det är .Jag hörde att ungar(skolbarn) spelar med dom typ som kula eller nått.men det finns ventil hattar med låsfunktion .

hej

117 Inlägg
29 september 2008
Trådstartare
dom lär väll sitta på nån 15årings moppe:P... ska nog inhandla såna

1 772 Inlägg
29 september 2008
Tråkigt.

Själv har man fyra stycken skitballa som de står volvo på, men våga fan sätta på dom..tongue

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

609 Inlägg
29 september 2008
När vi ändå är inne på ventil hattar, jag har fyra som jag köpte (i metal) i höstas, men kan inte få loss dem från tjejens bil - har de rostat fast eller?!

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
29 september 2008
STriiiker skrev:
När vi ändå är inne på ventil hattar, jag har fyra som jag köpte (i metal) i höstas, men kan inte få loss dem från tjejens bil - har de rostat fast eller?!

dom har korrigerat..köper du hattar av aluminium så spänn dom bara löst med fingrarna eller kleta på nåt

82 Inlägg
29 september 2008
Jag brukar bli av med ca 4-5 par per sommar:( Hade då blå, nu har jag "silvriga" och dom har fått suttit på än så länge.

Mr White
1 072 Inlägg
29 september 2008
köpte ett par som ser ut som en mutter..drog dom me en 10ring sen dess har ja fått haft mina ifred smile

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
29 september 2008
Robban 245 skrev:
köpte ett par som ser ut som en mutter..drog dom me en 10ring sen dess har ja fått haft mina ifred smile

hoppas du får av dom sen då

Mr White
1 072 Inlägg
29 september 2008
maximus skrev:
Robban 245 skrev:

hoppas du får av dom sen då

har givetvis en ringnyckel med wink

56 Inlägg
29 september 2008
Kolla ungars cyklar de populärt å sno såna.. Såg antagligen mina på nåra snorungars cyklar... Har inte sett de ungarna i området sen ja upptäckte se hehe

730 Inlägg
29 september 2008
NordstromJ skrev:
Tråkigt.

Själv har man fyra stycken skitballa som de står volvo på, men våga fan sätta på dom..tongue

vart har du köpt dessa då ? ?

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

1 772 Inlägg
29 september 2008
Shallie skrev:
NordstromJ skrev:
Tråkigt.

Mvh // Charlie

På Cypern tongue

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

730 Inlägg
29 september 2008
NordstromJ skrev:
Shallie skrev:
NordstromJ skrev:
Tråkigt.

Mvh // Charlie

På Cypern tongue

men hmm när ska du tillbaka till cypern då ? tongue.. heheh får väl kolla runt på Ebay finns ju de mästa big_smile

Fölkesberg Racing =)

Sök