200sx_GT-R skrev:
de var ett tag sedan du uppdaterade här, inte hänt något nytt?
Jo dessvärre blir det inte uppdateringar så ofta just nu.
Det händer väldigt lite. Det mest extrema är att bilen togs ur garaget till en stor parkering där tjejen fick testa köra bil då hennes ex vägrat lära henne något. Tog ca 3minuter innan hon sa "Jag känner för att bara stampa ner gasen..." sen tränade vi att göra ringar istället.
Det som sätter stopp är ekonomin. Förra månaden hade jag 700kr över när räkningarna var betalda och räddades av en mycket snäll mor så jag kunde skaffa vettig mat och leva lite, men bensin och bildelar är svårt att prioritera... Dock bör jag börja skita pengar så jag får ihop till nya däck och fälgar. Ska bli 18" med de billigaste och mest grepplösa däck jag hittar så kanske det går att leka sommartid med.
Men just ja, det har hänt en stor sak, jag blev inte uttagen till elmia så det släppte mycket psykisk stress. Jag hade inte några höga förväntningar då bilen är i standardutförande, men hade jag kommit med hade jag aldrig kunnat tacka nej och jag har inte råd att få klart bilen till dess... Sen har det kommit små diskussioner om att motorn kan tänkas rivas i sommar om jag bara lyckas få pengar nog för min planerade Finlandssemester. Kan bli spännande att leka med en annan kombitok ett tag.
Men jag har fortfarande problem att hitta hur en RB25DET ser ut med kanaler etc.
SÅ OM NÅGON HAR ETT RB25 BLOCK LIGGER, KAN NI KONTAKTA MIG? Jag vill ha en kalkering av kanalerna så jag kan rita upp allt...
Händer något med bilen lovar jag att uppdatera.