Tyskstuk är för mig, lågt, brett & rått. Detaljer som blivit förfinade & ändrats utan att åskådaren riktigt kan sätta fingrarna på vad det är som har ändrats men samtidigt väl medveten om att det är något. Finns massvis på www.tyskstuk.de
Tyskstuk är för mig, lågt, brett & rått. Detaljer som blivit förfinade & ändrats utan att åskådaren riktigt kan sätta fingrarna på vad det är som har ändrats men samtidigt väl medveten om att det är något. Finns massvis på www.tyskstuk.de
Tyskstuk är för mig, lågt, brett & rått. Detaljer som blivit förfinade & ändrats utan att åskådaren riktigt kan sätta fingrarna på vad det är som har ändrats men samtidigt väl medveten om att det är något. Finns massvis på www.tyskstuk.de
kan de sägas bättre ?
Tror knappt det, grejen med en riktigt fräsch tyskstukad bil är så mycket mer än ett par sträckta däck över för breda fälgar En tyskstukad bil för mig innebär att den är riktigt, riktigt clean... Med små detaljer som man måste syna bilen ett rätt bra tag innan man uppfattar exakt vad som gjorts med den. Det ska vara lågt & hårt plus riktigt genomarbetat, det ligger ofta mer tanke bakom bygget än vad ögat uppfattar vid första glimten.
Edit: Kastade in lite bilder på några fina Golfar också