3618
Sök

Finns det någon som har kopplat in xenon till en golf 5 årsmodell 04

21 Inlägg
30 september 2008
Trådstartare
är nyfiken på om det finns någon som har kopplat in xenon på sitt heljus på golf 5.Har det blivit den skillnaden så att det är värt att köpa ett xenon kit.Är osäker på detta och tänkte om det finns någon. Så jag är intresserad på att sätta in ett 50watt kit som kommer från denna firma   http://nilom.se/catalog/product_info.ph … def7d816b5
om det inte finns någon som har köpt från denna firma, skulle det var kul om ni skrev något om vad ni tycker om att byta till xenon. Det skulle vara lite roligare om man kunde slippa att köpa extraljus till bilen, och få lite bättre ljus till höst mörkret.
Mvh masse

21 Inlägg
30 september 2008
Trådstartare
finns det ingen som har xenon på sin golf 5

21 Inlägg
1 oktober 2008
Trådstartare
Ni som har bytt till xenon hur många har haft problem med att kittet inte fungerar nått bra med ljusövervakningen. och vilka kitt eller märken använder ni

Administratör
2 978 Inlägg
1 oktober 2008
du måste ha canbus säkert kit vet jag i alla fall....

En kopp av den svarta såsen...

21 Inlägg
1 oktober 2008
Trådstartare
men jag har fått tips på att det skall funka med xenon utan canbus till heljuset

21 Inlägg
3 oktober 2008
Trådstartare
ni som har en vanlig golf v har ni h7 eller h7r

Klyphuggare
328 Inlägg
3 oktober 2008
Fick hem 2 stycken h1 35w kit från nilom idag och ska snart gå ut och montera så kan återkomma senare med resultat. dock är det inte nån golf dom ska på. Det blir 35w i både hel och halv

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

21 Inlägg
4 oktober 2008
Trådstartare
va kul att man kan få reda på hur kiten är från nilon .Blev lite glad faktist sitter och väntar.

Klyphuggare
328 Inlägg
4 oktober 2008
masse33 skrev:
va kul att man kan få reda på hur kiten är från nilon .Blev lite glad faktist sitter och väntar.

Jo nu är det monterat och klart och jag blev då nöjd. jag har inga tidigare erfarenheter av xenon så jag kan ju inte säga om dom är bättre än nån annan eller sämre. Men nilom var väldigt bra att ha och göra med iaf.

prova ett 50w kit tror inte du blir besviken. blir nog ett sånt kit till extraljus sen för min del.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

21 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
om du jämför med halogen  har du bredare och längre ljusbild både på halv och heljus.vad för bil satte du dom i, vad för färg köpte du

173 Inlägg
12 november 2008
Jag funderar också på att konvertera mina helljus till xenon i min golf.

Hittade denna länken. Men jag vet inte om det är på helljus eller halvljus?
http://www.andywhittaker.com/Cars/VWGol … fault.aspx

Sök