2867
Sök

Hjälp med kromade registreringsskyltshållare, kromade stripes mm

6 Inlägg
2 oktober 2008
Trådstartare
Jag ville få tag på kromade skylthållare till min bil och fann tillslut en variant på Mekonomen som var tillräckligt smäcker för att passa men dilemmat var att bara ett exemplar fanns att köpa. hmm

Efter lång väntan på att butiken skulle beställa hem fler så fick jag till slut veta att denna modell utgått samt att inga fler finns att få tag på. sad

Den modell som jag tänker på är (tyvärr) av kromad plast men den hade en något rundare utformning samt fällbar läpp som snäpptes fast efter att regplåten satts dit.
Den var inte heller lika hög som de andra modeller som jag sett ute på marknaden och därför så tilltalade den mig mycket eftersom man annars kan tycka att dessa regplåtshållare blir klumpiga och allt för iögonfallande speciellt när de är kromade.

Kan ni alla hjälpa mig med råd och förslag på var det finns kromade hållare att köpa eftersom jag behöver en till passande EU-skylt.

Stripes eller dekorationslister vill jag även få tag på för att försöka rama in ett par baklyktor samt några andra detaljer som jag vill skall blänka lite extra. smile

Jag är tacksam för så många förslag som jag kan få.

Trucker
61 Inlägg
* Klåpare
1 718 Inlägg
7 oktober 2008
Senast redigerat av Gulmun (7 oktober 2008)

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

267 Inlägg
7 oktober 2008
¨micro har massa

rostskyddsmålare

811 Inlägg
7 oktober 2008
dekaltrim.nu har eu anpassad regplåtshållare. Köpte min där ifrån.

Sök