A rat rod is a style of hot rod or custom car that, in most cases, imitates (or exaggerates) the early hot rods of the 40s, 50s, and 60s. It is not to be confused with the somewhat closely related "traditional" hot rod, which is an accurate re-creation or period-correct restoration of a hot rod from the same era. Most rat rods appear "unfinished" (whether they actually are or are not), with just the bare essentials to be driven. The rat rod is the visualization of the idea of function over form. Rat rods are meant to be driven, not shown off. Sometimes the customization will include using spare parts, or parts from another car altogether.
Jag "vet" att folk som kör runt i en e36 med största kjolpaketet i katalogen + massa krom skit + de fulaste fälgarna helst krom. Sen glömmer de sänka men neon massa skit kan de sätta på .. gärna japs dämpare...
For the record kan jag itne förstå hur man tycker detta är snyggt?
Och för övrigt kan inte jag förstå varför man ska envisas med att lägga upp videofilmer på stockcars som man ändå inte råd med, och envisas med att på dålig engelska försöka glänsa och vara så otroligt inne.
Men eftersom vi inte förstår varandra är det väl lika bra att hålla tyst och hålla sig för sig själv. Håller du inte med?
Jag hoppas att den där kättingen i fronten sitter fast i någon krockbalk eller liknande så den inte bara hänger löst i spoilern som skiftnyckeln... Det hade inte varit kul om man mötte en flygande skiftnyckel på motorvägen
Älskar garaget det är alltid de som kommer med negativa kommentarer som inte har någon bil ens.. jobbigt att cykla. Förövrigt så sitter den mer än fint fast klämd för att vara på den säkra sidan så sitter den med 2 skruvar ... Ja.. kedjorna flyger säkert av de sitter inte lindade runt hela kofångaren.. vad tror du själv ?
herregud, gillar ni inte stilen varför ens gå in i tråden..