de som aldrig upplevt sådana saker tror såklart inte på övernaturliga fenomen.
men iallafall senaste som hänt.
när min morfar dog för 3 månader sedan så hördes röster från hans rum några dagar efter och han var den enda som bott i just precis den flygeln på den våningen där rösten kom ifrån.
precis när han tar sista andetaget när min mamma och min moster sitter hos honom så hoppade en groda fram från ingenstans. När de kollade upp vad de betyder så vad de något med att han önskade oss lycka till i framtiden och att han mådde bra nu eller vad de nu var.
Samma dag några timmar efter hans sista andetag så går min brors fru i sin trädgård och då flyger 2 duvor tillsammans och sätter sig framför henne, och de har aldrig varit duvor i deras trädgård innan eller efter.
de är en händelse..
en annan är i mina föräldrars hus där jag växt upp, där dog gubben som ägde huset innan, han dog i trädgården, sen har han fört massa liv i huset, bla knackat i luckor gått på en annan våning som vi inte var på då. och har även visat sin skepelse för min andra brors tjej, han stod ovanför henne när hon var ensam hemma. han har även suttit i trädgården i en gunga.
de värsta jag varit med om i de huset är när jag satt vid datorn vi hade i källaren, även ingång utifrån där men mellan ytterdörren och själva rummet så är där en dörr, alltså 2 dörrar innan man kommer till rummet. och båda dörrarna var låsta, en gång vid 12 tiden på natten knacka de skithögt på dörren, och jag fråga vem de var men fick inget svar, 3 timmar senare händer samma sak men jag säger då ingenting..
när ja var yngre och då sov på andra våningen så såg jag ett huvud utanför fönstret mitt i natten, och jag är säker på att jag inte drömde. dock kunde man inte klättra upp och ställa sig utanför de fönstret.
ja de finns väl en massa saker man vart med om.
skumma saker med rum finns med ju.
hos ett ex har de ett rum som är iskallt alltid, fönstren är ordentligt isolerade och värmen är ju igång ändå fryser man när man gick in i rummet.
jag tycker sådant är roligt.