3699
Sök

Mintu grogg!

62 Inlägg
4 oktober 2008
Trådstartare
behöver tips på om man kan grogga mintu smile allt man har nu kl 18.40 20 min innan förfesten smile

Snyggt ska det va !

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 oktober 2008
hua, mintu är väll vidrigt yikes

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

234 Inlägg
4 oktober 2008
usch Mintu !
tongue
jäger ska de va!

Motorcyklar <3

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
4 oktober 2008
mintu funkar ju rent.

Även med oboy eller kaffe..

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

huh?
10 427 Inlägg
4 oktober 2008
Minttu heter det! tongue (/stavas)

Går väl att blanda med nästan vadsomhelst, kommer att smaka mint ändå.

219 Inlägg
4 oktober 2008
Minttu rent eller Minttu och varm oboy!!

Professional dreamer
398 Inlägg
4 oktober 2008
Destajnii skrev:
Minttu rent eller Minttu och varm oboy!!

Måste testa!! =P

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)

590 Inlägg
4 oktober 2008
Minttu / pucko,  eller shotta med minttu / Baylies (50/50). mumma=)

Häst
1 099 Inlägg
4 oktober 2008
Minttu med pucko/chokladmjölk är väl goodie? Sitter med en importerad flaska i näven och är lite sugen, haha! smile

Än är inte den sista idioten född..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 oktober 2008
har så jävla tråkigt och knäckt mellanaxeln på bruksbilen så jag vart tvungen att ta mig en helt orginell cola grogg, varför ha massa smaksatt skit? blir ju bara sliskigt tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Häst
1 099 Inlägg
4 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
..varför ha massa smaksatt skit?

Lite mer spänning i vardagen eller nå. smile Nejmen, somliga tycker det är gott, I guess? Personligen tycker jag cola-groggar är piss. But hey, whatever floats your boat wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 oktober 2008
hehe jaa det är nog det, vissa gillar det, alla har olika smak smile jag tyckte också cola grogg smakade satan förr men när man har druckit det ett tag så må jag säga att det blir gott, har blivit mkt cola grogg i sommar och tro det eller ej men nu tycker jag det är gott faktiskt tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (4 oktober 2008)

Häst
1 099 Inlägg
4 oktober 2008
Hehe! Har inte testat cola-grogg på några år nu. Kanske är dags snart igen. smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 oktober 2008
men det är faktiskt skillnad på cola och cola också, godaste colan att grogga på är RC cola tycker jag smile

590 Inlägg
4 oktober 2008
DoT skrev:
Hehe! Har inte testat cola-grogg på några år nu. Kanske är dags snart igen. smile

Toppa med Kahlua. Blir riktigt gott.smile

Lite överallt..
612 Inlägg
4 oktober 2008
Kita skrev:
jäger ska de va!

*Tummen upp!* smile

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 oktober 2008
A_Lindahl skrev:
Kita skrev:
jäger ska de va!

*Tummen upp!* smile

måste fan köpa jäger nånting framöver, var så jävla länge sen jag drack det så jag har fan glömt bort smaken osv tongue

Lite överallt..
612 Inlägg
4 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:
Kita skrev:
jäger ska de va!

*Tummen upp!* smile

måste fan köpa jäger nånting framöver, var så jävla länge sen jag drack det så jag har fan glömt bort smaken osv tongue

Haha, läs notisen under mitt användarnamn big_smile

Men det är kul när man dricker iskall Jäger, man känner ingenting.. Ingenting.. Ingenting.. ALLT! wink

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 oktober 2008
A_Lindahl skrev:
_Glenne_ skrev:
A_Lindahl skrev:

*Tummen upp!* smile

Haha, läs notisen under mitt användarnamn big_smile

Men det är kul när man dricker iskall Jäger, man känner ingenting.. Ingenting.. Ingenting.. ALLT! wink

haha kanske därför jag inte kommer ihåg smaken roll

hehe jao, men så är det nästan jämt för mig när jag dricker annat än öl tongue

Häst
1 099 Inlägg
4 oktober 2008
eriksson87 skrev:
DoT skrev:

Toppa med Kahlua. Blir riktigt gott.smile

Cola och kahlua? yikes
Intressant!

Sök