ja första gången man gör nått sånt här för en snubbe här va på mig att göra en projekt tråd hehe
ja vart ska man börja.
det är ursprungligen en golf 3 TD från 93
men har bytt till en TDI från 97 och bytt all el till 98:ans
från första början vare tänkt att bara bygga ljud i bilen som låter rent genom hela registret.
men med åren blev det mer å mer.
så jag byggde om hela inredningen ganska duktigt å hadde typ showbygge men bara på insidan
bilen var helt original utvändigt förutom lacken sänkningen å vingen.
så folk tittade väl på bilen men på utställningar vare ingen som riktigt komme å tittade
eftersom all tid var nerlagt på inredningen. å man ser ju inte den om man inte går närmare.
men så äntligen hadde man sparat ihop tillräckligt för att kunna göra lit på utsidan.
så man skaffade lite prylar å satte genast igång med att modifiera allt så det skulle passa som man vill.
och när jag lix höll på kastade jag ut inredningen för att bygga om den åxå.
så nu lägger jag upp lite så ni får se.
dock gillar inte min bak-kjol. lyssna aldrig på era föräldrar. mitt misstag va just den.
men har ni nått tipps på hur jag ska kunna snygga till den så säg gärna till
jag ska försöka hålla den här tråden så uppdaterad som möjligt
som bilen såg ut när den var originalallt provmonterat under pågående bygge för att kolla så inget misstämmerröven med dom nya baklyerna å nya bak-kjolen. nån som har nått tipps på att göra den snyggare? tycker den är för tom.. alldeles för mycke som bara är som en tom vägg.utan huv. nån som har några tipps på uppsnygning av motorrummet? å gärna nån idé hur jag får ner 2 batterier till