NJAAH, mclaren bakan passar in som smäcken faktikst
hehe jao den va ju jävligt läcker. men frågan e om man får tag på en som passar golfen. eller om man ens kan drömma vad priset på den baken kostar för att bygga om den :S
jag kan kolla med pappas vänner, han e ju rätt känd i rätt så manga skroter, och vi kan nog fixa dej en mclarenröv ele rahh bara jag får precis vad det är för bil modell
hmm ja miata röven liknade ju nått. men ändå inte riktigt hehe. ah stylit har jag varit å kolla på. men ändå inte riktigt va man va ute efter. den ska vara mjuk å rund. men ändå ha nån typ av rejs känsla i sig .
KoSoVaR. tror du verkligen de finns nån mclearen ens i sverige? :S har dock aldrig varit intresserad av dom så jag har ingen koll hehe
du den va fan inte dum finns det fler liknande sånna? tänkt om man har några å välja mellan tackar så mycket
Så lite så... Vet inte var det finns eller om det finns liknande... men den där tror jag skulle passa bra med din front...
. okay. för den hadde ju ungefär de jag var ute efter. rund å mjuk. lite rejs å diffusor vinge i mitten. det enda som störde mig lite var ju insänkningen i mitten som följer bakluckans linjer. men jo annars verka den passa bra till fronten
du den va fan inte dum finns det fler liknande sånna? tänkt om man har några å välja mellan tackar så mycket
Så lite så... Vet inte var det finns eller om det finns liknande... men den där tror jag skulle passa bra med din front...
. okay. för den hadde ju ungefär de jag var ute efter. rund å mjuk. lite rejs å diffusor vinge i mitten. det enda som störde mig lite var ju insänkningen i mitten som följer bakluckans linjer. men jo annars verka den passa bra till fronten
Diffusorn var snygg! Den där insänkningen går ju lätt att spackla igen!
Diffusorn var snygg! Den där insänkningen går ju lätt att spackla igen!
jupp de va den. spackla? e du galen? här spacklas inge sågar ut den å plastar nytt om det skulle vara så att jag köper den