Har själv en e34 som ska fräschas till lite under vintern, din såg ju ändå rätt bra ut Jag håller också på att byta koppling på min, förhopplingsvis ska den åxå få sig en liten snurra men man får se hur mycket man lägger ner på bilen.
keep the good work up!
Aha ! kan det kanske vara vanligt fel ? mjo den är helt okej nu ! mjo tråkigt å lägga pengar i gammla bilar. men det är ju som det är om man nu har intresset !
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Bmw är suveräna ur alla aspekter (förutom att de är de ända motorerna som har ett stopp för lyftarna i amaxelhusen så man inte kan vässa kamaxlarna hur som helst ) Lycka till med bygget! håller koll..
Bmw är suveräna ur alla aspekter (förutom att de är de ända motorerna som har ett stopp för lyftarna i amaxelhusen så man inte kan vässa kamaxlarna hur som helst ) Lycka till med bygget! håller koll..
/T
Nej men precis ! sen är ju topparna rättså känliga också har jag hört ? (kan bara audi typ) men tänkte inte ha någon monstereffekt OM det nu blir turbo, utan sattsa på typ 300 till en början.
Tack ska du ha
Fan trodde aldrig du skulle skaffa en beemeer efter dina Ådi´s Men jävlar vilke ruckel du köpte Fråga ? Why ?
Haha så kan det gå
haha tycker du det
Vi skulle ha nått att åka ner till vallåkra med, så dagen innan vallåkra köptes den ;D sen var tanken att sälja, men oj oj oj vad kul det var med rwd så den stannar nog kvar ett tag till
Fan trodde aldrig du skulle skaffa en beemeer efter dina Ådi´s Men jävlar vilke ruckel du köpte Fråga ? Why ?
Haha så kan det gå
haha tycker du det
Vi skulle ha nått att åka ner till vallåkra med, så dagen innan vallåkra köptes den ;D sen var tanken att sälja, men oj oj oj vad kul det var med rwd så den stannar nog kvar ett tag till
Haha Nee menade inte så med ruckel men just tanke på lack & alla 2er Men hoppas det blir en fin av den. Det är ju grymt snygga bilar när dom väl blir fräscha
Haha så kan det gå
haha tycker du det
Haha Nee menade inte så med ruckel men just tanke på lack & alla 2er Men hoppas det blir en fin av den. Det är ju grymt snygga bilar när dom väl blir fräscha
hehe mjo men 2orna visste jag inte ens om när jag köpte den, var ju bara stressad som fan så litade på säljaren som sa att den var ny bes osv..
Mjo helt okej ;D
Kan slänga upp lite bilder på hur hon blev efter poleringen. bilderna finns redan på min sida, men för att slippa gå in där å kika
Varit ute och busat ? ;D (ja det gick att rita trots slirande kopplingen)
hurru har du armstöd med förvaringsfack i baksätet?
isåfall hade du kunnat säga till mig vad som saknas i mitt armstöd det ser ut såhär, misstänker att det ska vara nån skinngrej på själva locket till armstödet
Fälgarna var riktigt tråkiga. då förra ägare lackade om dom (typ minutrarna innan jag kollade på bilen verkade det som) utan klarlack så ALL skit fastnar i färgen
efter 3-4 timmars slipning för hand...
På med lite klarlack så är det kalas sen
okey, bara vissa e34or har förvaringsfack blev bra med fälgarna själv har jag bara slipat lite på fälgbanan på en av mina fälgar, blir kanske mer imorgon.
Tror du man måste klarlacka om man slipar fälgarna plåtrena? (aluminumrena blir det kanske?)
håller också på skissa lite på hur jag ska bygga mitt billjud
okey, bara vissa e34or har förvaringsfack blev bra med fälgarna själv har jag bara slipat lite på fälgbanan på en av mina fälgar, blir kanske mer imorgon.
Tror du man måste klarlacka om man slipar fälgarna plåtrena? (aluminumrena blir det kanske?)
Klart man måste klarlacka även då. klarlacken lägger du ju efter färgen och blir ju som en osynlig hinna över färgen för att skydda den och ge en glansigare yta
Aha nice!
Klart man måste klarlacka även då. klarlacken lägger du ju efter färgen och blir ju som en osynlig hinna över färgen för att skydda den och ge en glansigare yta
Aha nice!
Jo det är jag medveten om, men jag ska köra utan färg, då borde man väl inte behöva klarlack?
Aha nice!
Jo det är jag medveten om, men jag ska köra utan färg, då borde man väl inte behöva klarlack?
Aha ! nej jag vet inte ! varför inte köra med det ? ;D