Stolar, Skenor & BältenHar inhandlat och monterat:
2st Momo Street Racer GT fällbara tuningstolar,
2st Momo justerbara universalskenor,
2st Momo Master Pro 4-punktsbälten med snabbfäste.
Prylarna är inhandlade ifrån
http://www.tillbilen.se/Var även tvungen att köpa nya stolsbrickor som sitter mellan adaptrarna och golvmattan så de blir jämn belastning.
De justerbara universalskenorna passar rakt på stolarna men jag fick själv göra adaptrar så att skenorna passar bilens hålbild. Gjorde även lite extra lutning i adaptrarna så man sitter i bekväm vinkel.
En början till adaptrarna.En adapter som är klar. fattas bara lack.Adaptrarna grundade.Adaptrarna lackade.Justerbara Momo universalskenor.Rostfritt.Ihopskruvat.Hämtade stolarna på posten med min sunkiga vinter Supra, De var tajt men de fick plats.Då var de hemma.Blixten ljuger lite om färgen. De är kolsvarta men hade jag tagit utan blixt hade ni inte sett ett jota.MOMO Master Pro 4-Punktsbälte med Snabbfäste.Så som de kommer se ut i bilen.Har tyvärr inga bilder på när stolarna sitter i bilen för de är inte tillräckligt ljust i garaget för att fota inredning.
Får ta o rulla ut bilen någon dag och ta kort.
Har satt i fästpunktena för 4-punktsbältena men behöver göra om de bakre så man kommer åt imellan rygg och sitts att få i snabbfästena.