Tack tack! joo man får hoppas på att man får inte lite pengar nu i vinter så det blir några fälgar.
Jullee skrev:
vitt lär nog passar bra som terazzi föreslog. När tror du att du kommer beställa fälgar? efter vintern?
Jaa vitt tror jag skulle s bra ut på min bil men vita fälgar känns så B, rädd att det ska se billigt ut Fälgarna kommer nog till våren skulle jag tro, beror på hur länge till turbon klarar sig
Frippe08 : du är den första som frågar om min bil på forumet * ler * , jo jag har en prjojekt tråd om min S12a , den finns på s12ofsweden.com , gå in på projekt tråd , där heter jag , mickes s12a , gå in där om du vill
Frippe08 : du är den första som frågar om min bil på forumet * ler * , jo jag har en prjojekt tråd om min S12a , den finns på s12ofsweden.com , gå in på projekt tråd , där heter jag , mickes s12a , gå in där om du vill
Hehe jaa jag gillar s12 tycker dom är fina, aha ok jo jag får göra det! Men det skadar ju inte att lägga upp den här också
Nu har jag varit hos Mormor där bilen bor nu i vinter. Startade den och åkte ut från garaget men när jag skulle in igen så körde jag fast direkt men man är ju så skicklig på att köra i snö så jag kom in i garaget ogen efter en 20 min men men jag har iaf när jag endå varit nere i norrköping passade jag på att köpa en läpp till 200sx som sitter på s13 från 89 till 90 och ja den är ju inte i nyskick men den var inte så dyr heller så nu har jag lite o göra här i vinter. Så planen är att få fast den på ett snyggt sätt och då kanske man får en lite snyggare front Här kommer bilder iaf!!
Sedär ja du hade visst en projekttråd också, då får man se om min gamla läpp kan göra nån nytta då
Ang färgvalet på fälgar tror jag gunmetal blir ganska snyggt till en röd bil.
Tjenare!
Ja jag hoppas på att kunna göra något fint av din gamla läpp, gunmetall lutar jag mest till just nu tror det skulle smälta in ganska fint. Hoppas vi ses på någon träff i sommar då!