Hade en accent och den pajjade stup i kvart.Eller hade vi bara otur.Inte så härlig miljö och sitta i tycker inte jag. Men den svarar riktigt bra...skulle nog chansa på en accent. Skulle gärna ha den som första bil. Lycka till
De flesta Toyotor och även Honda Civic brukar stå rätt högt i pris, Hyundai har väl sämre rykte helt enkelt. Men köper man en Hyundai som verkar vara i gott skick så är det säkert en bra första bil.
Hade en Toyota Corolla GLI Liftback -92 som andra bil (första efter att jag klara körkortet). Sålde den för 17000 för tre år sedan, SJUKT härlig bil. Ångrar som fan att jag sålde den!
Jag åkte med i sprillans ny elantra för några år sedan. Jag har nog aldrig åkt i en bullrigare bil sedan jag åkte 40 mil i en liten suzuki. Och kvalitetskänslan i all inredning var ju ultralåg. Gnek och plast och det kändes otroligt billigt.
Jag åkte med i sprillans ny elantra för några år sedan. Jag har nog aldrig åkt i en bullrigare bil sedan jag åkte 40 mil i en liten suzuki. Och kvalitetskänslan i all inredning var ju ultralåg. Gnek och plast och det kändes otroligt billigt.