Enligt mig: Nej för guds skull! Tyvärr... Men tycker den vingen passar bättre på någon lite mindre bil, Renault eller Peugeot eller liknande. Denna är för exklusiv för en sådan vinge. Men vill du ha den så använd den
Mr Burns: "You´re a star!"
Homer "Wohoo!"
Mr Burns: "An operastar"
Homer: "Doh!"
Själv så tycker jag att en kombi ser bättre ut med en låg vinge utan spoilers på sidorna. Det finns undantag, dock inte i ditt fall. Vingen följer inte bilens linjer, så den ser mer ut som en utväxt som inte borde vara där.
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Svårt att säga utan att se helheten.. Men om den ska passa in får nog resten vara rätt extremt tlilfixad me. Men känn efter å testa va du själv trivs med
Var har du fått tag på den vingen? Tror den hade passat på min polo..
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Så du tycker han ska sätta dit en större vinge då eller ??
Vad kul man kan ha med grammatik
Iaf, den vingen ser ju för j-lig ut på den bilen, ta som sagt och prova med en mindre vinge som är mer diskret och inte sticker ut ögonen på folk när du glider förbi. Den vingen du har följer inte bilens linjer för fem öre och då blir det nästan epa-varning på bilen.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Så du tycker han ska sätta dit en större vinge då eller ??
Vad kul man kan ha med grammatik
Iaf, den vingen ser ju för j-lig ut på den bilen, ta som sagt och prova med en mindre vinge som är mer diskret och inte sticker ut ögonen på folk när du glider förbi. Den vingen du har följer inte bilens linjer för fem öre och då blir det nästan epa-varning på bilen.
Nepp,,är lite fjortis/epatraktor över de vingarna. Det var någon som nämde att de ska bygga bakåt och jag får nog hålla med honom. Skulle vara clean med en typ v70 vinge eller något men det vill väl du som saabägare inte höra talas om.. Realcar har ju mycket vingar och skit..kolla där