2243
Sök

Hjälp angående koppling golf gti

77 Inlägg
14 oktober 2008
Trådstartare
Hej!
Nu är det såhär att orginalkopplingen i min bil har gett upp, eller är på god väg, den slirar och den har börjat ta väldigt högt upp, då jag köpte bilen hade ägaren innan beställt en koppling via en annan kille som hade någon kontakt i USA, Det skulle ta ca 10-14 arbetsdagar, nu omkring 30 dagar senare står vi utan koppling och han säger att paketet inte går att spåra.. okej tänker vi, han är nog rätt oseriös, så nu kom vi överrens om att han stoppar in pengar på mitt konto och jag hittar en koppling själv.
Men problemet är att jag är inte så bra på vad som behövs och vad som hade passat bra, sen hittar jag jag knappt nå kopplingar på internet:S
Så nu undrar jag om någon här hade kunnat hjälpa till med att hitta en bra koppling, helst med svänghjul och tryckplatta, spelar ingen roll om det är sinter eller orginalkoppling, kravet är att den ska hålla för vridmomentet jag har i bilen vilket är omkring 370 nm.
ett färdigt kit hade ju varit väldigt bra.

Pma gärna med svar eller skriv dom här.
Alla svar uppskattas!
mvh Mattias!

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
15 oktober 2008
Ring till Ace competition, dahlbäck racing eller pm racing och fråga dom kan nog hjälpa dig.

Sök