3542
Sök

Hjälp med datorn??

Född sån,kommer dö sån ;)
19 Inlägg
15 oktober 2008
Trådstartare
Hejsan,

Vet någon här hur man "You Got Mail" till sin dator?asså det som kommer upp i alla amerikanska filmer då de fått nytt mejl,får man det fixat själv på nått vis??

Och vet någon hur man får bra alarm/väckning till datorn??testade ett men det var totalt värdelöst, som tur gjorde jag det på dagen å inte då jag skulle stiga upp,,,,

Puss å kram å tack

Född sån,kommer dö sån ;)

3 059 Inlägg
15 oktober 2008
Senast redigerat av Smajly (15 oktober 2008)

NissanMotorsport
18 oktober 2008
Lånar tråden lite, nyligen uppstått ett problem här ;O

om jag försöker öppna typ "mina dokument" eller "mina bilder" så kommer det upp först "explorer har stött på ett problem och måste avslutas" sen kommer det upp "drwtsn32.exe har stött på ett problem och måste avslutas" yikes så trycker man ju "skicka inte" så stängs mapparna ner.. vad har hänt? ;O

NissanMotorsport
18 oktober 2008
Sökte lite på google nu, som ja skulle gjort innan ja skrev här, men iaf hittade felet tror jag
jag gjorde såhär.

1. Gå till Start-menyn och välj "Kör...".
2. Skriv (plocka bort citationstecknen): "regsvr32 /u shmedia.dll" och tryck OK.

men nu undrar jag vad händer om man tar bort regsvr32 då? :S

NissanMotorsport
18 oktober 2008
skiten kom tillbaka igen, går inte att öppna mappar.. tror det blev såhär efteråt jag installerat service pack 2..  men precis efter det ploppade de upp en ny ruta om att ja har fler uppdateringar att göra, men ignonrerade dom.. men nu tröck ja där och ja håller på att installera service pack 3 .. kan det göra så skiten försvinner?

Sök