Jag har funderingar på en 855 vinge på min herrgårdsvagn.. men märker nu att denna är aningen för kort så får ta o o fixa en till vinge o kapa isär och plasta ihop så bolt-on är det ju inte men det är det som gör grejerna unika.. )
iofs. inte så svårt å kapa isär och plasta lite, har en liten fråga dock, när man har kapat isär, va ska man hur ska ja göra för att få det stabilt, har ev en vinge ligger,
för att det finns inte lika många 945 classic på blocket som ska demonteras som det finns 855/v70, om jag dock fick tag i en så skulle ja lika gärna kunna ta den ; )
De är schysst med add on på 745:a! Håller på å bygger min skufflucka så den blir helt slät på min 745:a de är snyggt ! Men antar att inte du tänker göra det! Tonade rutor! (Om du inte har det) Så finns det väll mer saker också !
faktum är att precis innan jag läste ditt inlägg så frågade jag min svärfar om han hade någon solenoid liggandes just för att jag tänkte lägga igen skuffluckan samt tabort handtaget=P wierd
faktum är att precis innan jag läste ditt inlägg så frågade jag min svärfar om han hade någon solenoid liggandes just för att jag tänkte lägga igen skuffluckan samt tabort handtaget=P wierd
Hehe okej, men om du nu ska göra det så går deet inte å svetsa luckan med mig svets iaf för det har jag provat! Jag har fogskummat min lucka! Å öppningen tog jag centrallås motorn som öppning