Har nu köpt en extra grill som jag tänker modda om lite. Här har jag skurit bort alla detaljer runt om grillen för att få en ram och spacklat igen hålen. Grillen är nu grundlackerad
Senast redigerat av Fritzeen (16 oktober 2008)
When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?
Spännande detta, måste verkligen säga att jag gillar färgen på din bil. Lägger en prenumeration och hoppas att du lyckas jobba snabbare än mig! Lycka till
Jag hade nog hellre sett ett nät med betydligt större hål i, alltså inte så "finmaskigt" för nätgrillar ska se sportiga ut enligt min smak, jag ser inte nåt sportigt med detta nät.
Sen kanske det vore snyggare att utgått från en 9-3 og grill tror jag, blir lite fetare ram då.
kul och se att fler bygger och modifierar själva, Keep it up!! som nån sa i ett annat inlägg, lite grövre hål i nätet hade inte skadat.. annars helt ok.
Jag tycker faktist att det var rätt så bra det där Med tanke på att det var min första gång jag monterade på ett nät så valde jag det där. Jag tyckte det såg bra ut och det var lätt arbetat. Sen tycker jag som du att det är roligare att skapa någon själv. Alla stylade saabar ser ju nästan likadana ut
When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?