Va roligt att ni tycker om mitt projekt Men ändå förstår jag er som tycker att grillen ser lite "tomm" ut. Men det kommer att bli stor skillnad med ögonlocken, jag tror att dom kommer att lyfta upp hela fronten rejäl så den inte ser så "tråkig" ut. När jag ändå snackar om ögonlocken så skulle jag vilja be er hjälpa mig med en sak. Jag har nämligen ett beslutsångest. Jag vet inte vilken färg jag ska ha på ögonlocken. Jag lägger upp 2 bilder med olika färger så ser jag fram emot att ni lämnar en komentar om vilken färg ni tycker är bäst Tack på förhand
When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?
Ska helt klart vara i samma färg som bilen, sitter vid fel dator, hade annars kunnat lägga upp en bild med hur det ser ut, omoddat. Gillar idén med att de bara täcker framlysena. Blev nästan lite avundsjuk.
Nog för att mina sitter fint som dom är men ändå. Gör en enkelPS på hur grillramen skulle se ut målad i samma, när du ändå målat den liksom?
Såhär ser det ut med den färdigmonterande grillen. Allt fler bilder kommer att läggas upp löpande, så håll koll på tråden. Jag har inte slut på ideer
är det glapp mellan ram o lyktan bara på ena sidan?rätta till de i såfall..sen tkr ja o att du skas köra på bredare ram.tex 9-3ans,,o nät me större hål
Jag hade faktist ingen aning om att 9-3ans grill var bredare. Får bli till nästa år ;D Och köra på svart nät samt röd ram. Just nu låter jag grillen vara som den är. Och jag har nu bestämt mig för röda ögonlock . 1a ögonlocket är nog färdigskuret imorgon. I detta fall kommer det att redavisas med lite bilder imorgon . Lackeringen blir nog nästa vecka, har varit i kontakt med en lackeringsfirma som kunde utföra lackeringen nästa vecka. Eftersom det här är första gången jag kommer att fästa ett par ögonlock så skulle jag gärna vilja ha lite tips på vad man använder sig av för material att fästa ögonlock. Tack på förhand
Imorgon lämnas dom in för lackering Ska bli spännande att se hur det blir, föhoppningsvis blir det bra. Är nöjd med modden på ögonlocken iaf. OBS Som ni ser är går inte ögonlocket rakt i linje på ena bilden. Det felet är åtgärdat så jag slipper onödiga disskutioner
Verkar ju bli riktigt läckert! Lite lagom tjockt, även om dom inte är så stora som hela men. Provat om lykttorkarna fungerar eller om ögonlocken är ivägen? Tog bort mina för länge sen men blev lite nyfiken.
Kul att ni gillar det ;D. Megaman: Jag var faktist påväg att ta bort torkarna för jag hade det i tanken att torkarna kanske går emot ögonlocken. Men jag har ingen torx mejsel . Tror det heter så? Men jag har faktist inte tänkt så mkt mer på det. Så bra att du påminde mig om det . Dom tar jag bort idag om jag har tid. Föresten så blir ögonlocken klara på fredag eller på måndag. Har köpt dubbelhäftande tejp till dom också, så dom åker på plats direkt efter lackeringen
Där har du ett bra mejselset, med torx-nyklarna du behöver. Har du komplett sett i reservhjulet förresten, där finns en mejsel med med utbytbara pinnar. Den har också två torx + stjärn/vanlig. Funkar också men gillar multimejseln bättre.
Hehe tack . Ja det blir förmodligen att jag skaffar ett set torx. Jag har precis varit iväg och lånat ett set av min polare. Så det får jag ordna imorgon om jag inte mår alls för dåligt. Har nämligen fått feber "IGEN". Inte roligt alls, har haft en sjukdom som har kommit och gått i ca 1 månad nu.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan, kort och gott en Göteborgare