3806
Sök

Grand theft auto 4 koppla till släp med lastbil

This is me
334 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
Någon som vet om det går att koppla till en trailer på lastbilen isåfall hur?

tycker det borde gå då de gjort allt ganska verkligt. big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
19 oktober 2008
Går inte.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

517 Inlägg
19 oktober 2008
Jag fick för mig att det skulle kunna gå längre fram i tiden spelet pågår... skit

/Martin - Wolfsburg GTI

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
19 oktober 2008
Är väl bara att backa på den skulle ja tro. Går det inte så kanske du måste ha klarat uppdraget då du ska sno ett släp och köra nånstans

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

DFFL
9 020 Inlägg
19 oktober 2008
Waho skrev:
Är väl bara att backa på den skulle ja tro. Går det inte så kanske du måste ha klarat uppdraget då du ska sno ett släp och köra nånstans

Jag har klarat storyn och det går inte.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

This is me
334 Inlägg
19 oktober 2008
Trådstartare
fan va trist..

831 Inlägg
19 oktober 2008
Gick väl i San Andreas. Verkar som dom tagit bort många features som fanns i SA. Dåligt.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
19 oktober 2008
FireTraXX skrev:
Waho skrev:

Jag har klarat storyn och det går inte.

Oj det var 4an ni snacka om XD Förlåt, helt insöad på att det var SA tongue
Då vet ja tyvärr inget för ja har knappt spelat 4an.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
19 oktober 2008
Kommer säkert gå i PC-versionen, om inte annat så kommer man säkert kunna ladda ner en mod som fixar det.

Mästare
2 947 Inlägg
19 oktober 2008
Ååh, mod is the schiet, moddade alla mina fordon och massa kläder i S-A

Ont: Är Fyran Bra?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

DFFL
9 020 Inlägg
19 oktober 2008
Alla spel uppdateras ju konstant (Vilket är anledningen till att jag stängt av uppkopplingen på min PS3, drygt att uppdatera spelen hela tiden) och släpper bugg-fixar och patchar så det är ju inte helt omöjligt.
T.ex. så fick man tre nya bilar till GT5p för inte så längesen...

Russel Crowe, Gladiator.

The one and only
1 091 Inlägg
20 oktober 2008
Ska ju komma en update till GTA4 (verkar bara vara till boxen dock). Där kanske dom lägger till denna funktion... Den som lever får se roll

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Sök