MIN Toyota supra blev stulen inatt 19/10 I Väsby nere i skåne. DET är en väldigt extrem bil som är lackad med flames. "grått och svart" så bilen är lätt att känna igen.... Snälla säg till om ni ser den el hör något av nån. www.garaget.org/lille så ser den ut. TACK PÅ FÖRHAND
Jag börjar aldrig ett bråk, jag bara avslutar det ;)
Tack så jättemycket. Grejen är att bilen va i sönder så dme har bogserat bort den. den står garanterat inne i ett garage och blir nermonterad. men man kan kanske höra något om det ändå.
skit trist att höra. men det är nog som du säger den står nog i ett garage och blir demonterad. jag skulle gissa på att det är nån i ditt område eller närliggande område som tagit sig an din bil:S men jag ska hålla ett öga öppet i sthlm ska höra mig för lite också.
Ja det är helt sjukt.... sista sportbilen jag har nu "hade". Hörde att brossan hade snackat med dig. jag uppkskattar all hjälp så in helvetes mycket. Den ska bara fram så e det. tack och ha det fint
Det är klart att jag kör med helförsäkring på bilen när jag väl kör.... nu bara stod bilen pga att den va sönder och därför hade jag bara trafikförsäkring på den. trisst men sant.
Det är klart att jag kör med helförsäkring på bilen när jag väl kör.... nu bara stod bilen pga att den va sönder och därför hade jag bara trafikförsäkring på den. trisst men sant.
surt du får inte en krona för den bättre att ha en garageförsäkring istället
Du hade inte ställt av den alltså? Varför ändra försäkringen till bara trafik istället för att bara ställa av den medans den är trasig?
Nåja, jag beklagar verkligen! Är jävligt tråkigt sånt där, var ju fin bil med. Håller ett öga i Stockholm även om jag inte tror den finns på vägarna nu...
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
Men fysatan. Vilka jävlarns människor som inte kan skilja på mitt och ditt. Usch säger jag bara!! Snygg som fan var bilen också vilket pepprar på vredet extra, du måste vara ursinnig. Kommer lägga bilen på minnet men att den kommer upp här är ju lika med noll.