2305
Sök

Vart kan jag köpa kattmats lock till stora burkarna?

12 086 Inlägg
21 oktober 2008
Reeplayed skrev:
JapMax skrev:
Katter ska ha torrfoder!

Inte enbart, man måste variera, katter mår inte bra av att bara käka torrfoder.

OnT: Vi har 2 st såna hemma men har inte en aning var vi har köpt dom. Men gör som någon innan mig sa, häll över maten i en plastburk, t.ex gammal glassburk smile

Min innekatt får bara Royal Canin, det säger hon i affärern att det är de ända han behöver.
Min förra katt fick wiskas blötmat och den dog (kanske fanns andra anledningar oxå wink )

12 086 Inlägg
21 oktober 2008
tkd_rille skrev:
Eberlund skrev:
tkd_rille skrev:

japmax
    Registrerad: 2004-09-21

då var de dags och veta de nu efter 4 år big_smile

tar längre tid för vissa än andra.

hehe jo smile. vi är till för att hjälpa varandra smile

Det började ju med att jag tyckte ämnet lät så oootroligt off topic, det va lixom ironi.
Sen kommer mogna smily och är så jävla tråkig som han alltid är så jag va bara tvungen att reagera.

Muttley
21 oktober 2008
JapMax skrev:
tkd_rille skrev:
Eberlund skrev:

Det började ju med att jag tyckte ämnet lät så oootroligt off topic, det va lixom ironi.
Sen kommer mogna smily och är så jävla tråkig som han alltid är så jag va bara tvungen att reagera.

precis offtopic som offtopic smile. finns många trådar som är sjukt mer off än detta. denna för ju nytta till tråskaparen då han vill ha sina lock.

3 059 Inlägg
21 oktober 2008
JapMax skrev:
tkd_rille skrev:
Eberlund skrev:

Ja och ?

672 Inlägg
23 oktober 2008
Dumpa kattfan så slipper du problemet smile

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

Sök