det bästa med äldre bilar:P allt går ganska lätt att ta ut:P Jag fattar fan knappt hur jag ska få ut stolarna ur audin:P kommer bli kanon det här;) tar du bort instrumentbräda å sånt eller? å byter till snyggare mätare?
det bästa med äldre bilar:P allt går ganska lätt att ta ut:P Jag fattar fan knappt hur jag ska få ut stolarna ur audin:P kommer bli kanon det här;) tar du bort instrumentbräda å sånt eller? å byter till snyggare mätare?
Jo de går riktigt lät, tog ungefär bara en eftermiddag å rensa den invändigt. Ja allt sånt blir nytt, orginal är ju inte de snyggaste precis
Har gjort de roliga jobbet å skrapa bort tjär mattorna som är satans sega men nu är dom borta iaf. Så nu ska motorn å låda ut och värmepacket, blir nog i veckan.
Jaha de har hänt en del nu så får väl uppdatera lite.
Har skrapat bort alla tjär mattor å rensat de mesta på karossen. Lyft ur motor,låda å tank. Tagit bort allt annat onödigt å dragit ur den mesta elen.
Nu ska alla upphängningar bort å bakaxel sen ska den lilla rost som hittats svetsas upp. Börjat leta lite efter en bur nu också, lutar åt en riktig dragracing bur nu när ja ändå håller på med de.
Jaha han visst med en del efter jobbet idag också.
Skrapade bort de sista tjärmattorna i bagaget borrade bort plåten som avgränsar mot kupen (satt som satan) fick bort bakaxeln, ska byta mot en manuell axel även fram rutan har åkt ut så nu börjar karossen bli lätt å fin. Upphängningen fram åker väl ur i helgen hoppas ja.