i brist på andra bilder så lägger jag in 2 st som JPL tog när jag körde lite på skoj på görla. dock lite problem med fästet.. sen var det ju svårt att hänga på jänkare på mellan 450-600+ hästar med slicks osv
men kul endå
snart kommer lite mer uppdateringar ..
åker till 100+ mässa i Finland över helgen idag vart inbjuden kul
Satt och läste tråden igen för jag hade tråkigt och ville förfriska minnet hur du fick den såhär fin Du har inte funderat på att sätta en "läpp" där framme i kolfiber och en diffuser där bak? Nu käns det som att jag iof vill förändra en redan grym jävla bil, men hjälar på huven eller något? Inget stort som tex Evo ventilation på huven men något litet och snärt?
tuffa bilder hur stora fälgar får du på över bromsarna? känns som det är dax att skaffa iaf R-däck med mer profil fram så du greppar lite
18" är det minsta som går över... testade med en 17" fälg men tar i bromsoken är ju 345 skivor så ganska stor bromsar.. .. Men planen är att dessa Tenzo-r Fälgarna blir busfälgar med R-däck på till nästa år på så fort ekonomin tillåter det..
Hvornum skrev:
Hur går det med bilen?
Satt och läste tråden igen för jag hade tråkigt och ville förfriska minnet hur du fick den såhär fin Du har inte funderat på att sätta en "läpp" där framme i kolfiber och en diffuser där bak? Nu käns det som att jag iof vill förändra en redan grym jävla bil, men hjälar på huven eller något? Inget stort som tex Evo ventilation på huven men något litet och snärt?
Jora det går väl frammåt.. eller mkt som planeras just nu ialf. kommer börja uppdatera här snart igen. Faktiskt mkt som kommer hända i vinter både utseende mässigt både utvändigt + insidan samt så klart effektmässigt.
Huven kommer det troligen bytas ut mot annan i annat mtrl :p Får se vill också ha nån form av luftutsläpp men får se om det går...
CarpeDiem skrev:
Hur går det med bilen, förresten?
//CarpeDiem
Jora det gpår bra.. inte så mkt som hänt. Väntar på nya fälgar och däck till vintern annars planering bara om vad som ska hända här framöver.. men snart börjar resan mot nästa säsong och Elmia....
Du ska ALLTID vara värst Michel!!! Förutom nu när det gäller effekt då
hehe försöker men det går inte alltid
mm du har mer effekt men innan du får laddtryck har jag redan slängt i 3an hähä nä skoja sjukt bra drag i din men du vet ju vad jag har nu som väntar på montering
mm du har mer effekt men innan du får laddtryck har jag redan slängt i 3an hähä nä skoja sjukt bra drag i din men du vet ju vad jag har nu som väntar på montering
Haha, ska bli kul att köra mot varann i vår sen Ställer av min i veckan tror ja.. Haha, har du fått hem "godiset"?
Haha, ska bli kul att köra mot varann i vår sen Ställer av min i veckan tror ja.. Haha, har du fått hem "godiset"?
grejorna är i min ägo redan Men ingen stress ännu.. mkt annat som måste fixas först... lite hemligt ännu så du vet Schhh :p
Längtar redan till somaren 2010
BuRrE08 skrev:
haha snygga vinter fälgar
Tack tack Duger la ialf som vinterpjuck
gentoo skrev:
en annan fick ju slänga på sina vinterdäck på orginallättmetallsfälgar, det där var några strån vassare, snygga!
viktiga är ju att m,an vinterdäcken på bara men Tackar e nöjd med dem faktiskt...
knäppte 2 snabba bilder efter monteringen. dock var det för mörkt och bilderna vart ganska dåliga...
jo jag vet bilen e smutsig och jag måste skaffa andra muttrar som är svarta.. Kommer nya bättre ljusare bilder när bilen e ren så man ser bättre men vart nöjd med utseendet förutom muttrarna..
vet nån vart man kan köpa svarta låsmuttrar och vanliga muttrar i svart?
ser inge bra ut med silver färgade muttrar+lås.. Däckfirman hade inga bara bultar...