Uppdate!Bilen är nu hel igen

fick loss ett nytt stag på skroten för 60kr

ett nytt går på 500 kr

så betydligt billigare att hitta ett i fint skick på skroten

Annars så har jag införskaffat vinterdäck igår.. blev ett begagnat set i ganska fint skick

(Som tur va eftersom det är snöblandat regn idag.. så blir att montera nu)
Bilen ska in på framvagn inställning nästa fredag med så den går rakt då den ändå så klart har fått sig en liten smäll..
Men ska kika över bromsarna nu när jag ändå byter däck så ska ut nu i skitvädret

Men har även lite
Framtidsplaner!Folk kommer fan håna mig efter detta då ni alla vet va folk tycker om 740..
Jag ska trodligen behålla bilen nästa sommar och ställa av den.
Bredda den i "Skarven" som går runt hela bilen och sänka den, trycka på några shysst fälgar och sedan lacka den svart med en lila ton i.. (Har hittat den perfekta lacken som jag blandar helt själv så ingen har någon liknande)
Förmodligen kommer den bilen ändå rulla som bruksbil så det kommer bli stilrent och bra så ingen monster breddning.. men det kommer synas

även kanske lite ljudbil..
"Anledningen till vrf just denna bil.."740 finns det mycket grejer till och är en hyffsat billig bil. så vill testa bredda en bil och vrf då inte testa det på den här? så nu smäller det nog i sommar och blir nog en breddad 740, kanske lite vassare motor och lite ljud i..
men ändå bruksbil

Va tror ni?
Mvh Kim