3614
Sök

värsta bilen för 25 000

Mästare
2 947 Inlägg
29 oktober 2008
discokapten skrev:
snipercat skrev:
ojj va jävla seriös du va... håll käften om du inte har nå vettigt å säga.......

Internetrage?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Ace Ventura
1 240 Inlägg
29 oktober 2008
KimVsWorld skrev:
discokapten skrev:
snipercat skrev:
ojj va jävla seriös du va... håll käften om du inte har nå vettigt å säga.......

Internetrage?

Vad i helvete har han för problem? yikes

Reservdansk
6 271 Inlägg
29 oktober 2008
Aruzo skrev:
KimVsWorld skrev:
discokapten skrev:

Internetrage?

Han frågade om Värsta bilen för 25 000 på Garaget... wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Ace Ventura
1 240 Inlägg
29 oktober 2008
TurbOla skrev:
Aruzo skrev:
KimVsWorld skrev:

Han frågade om Värsta bilen för 25 000 på Garaget... wink

Å Firetraxx svarade Ford ka eller? tongue
Senast redigerat av Aruzo (29 oktober 2008)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
29 oktober 2008
bjoorniiee skrev:
FireTraXX skrev:
Jongen skrev:
Skulle kunna pressa ur 50hk till med ett öppet filter o tonade rutor.....

Glöm för guds skull inte ögonlocken, lätt 18hk bara där.

Hört att neonrören som blinkar jättesnyggt i 10045 olika färger under bilen ger c.a 10 häst, lite beroende på tillverkare.

20hk får du med ett bra slutrör från Micro har ja för mig. Sen nåra häst på m3 speglar
Senast redigerat av Mortalis (29 oktober 2008)

Ace Ventura
1 240 Inlägg
29 oktober 2008
Mortalis skrev:
bjoorniiee skrev:
FireTraXX skrev:

Hört att neonrören som blinkar jättesnyggt i 10045 olika färger under bilen ger c.a 10 häst, lite beroende på tillverkare.

20hk får du med ett bra slutrör från Micro har ja för mig. Sen nåra häst på m3 speglar

Aldrig att du ens får plats med en häst på en m3 spegel! tongue

Avstängd
93 Inlägg
29 oktober 2008
Mechanimal skrev:
Helt orealistisk önskan om att den ska gå "utav helvete" SAMT dricka så lite soppa som möjligt.
Du får säkert en fintrimmad Volvo 740 TIC för de pengarna, men det faller ju rätt fort på soppan, och sen känns den ju inte ny direkt, men vilken bil för 25 000 gör det?
BMW finns säkert någon rolig historia som du kan få för de pengarna, de känns väl hyffsat fräscha/nya för sin ålder, en E34 530-535-540 eller något.

http://www.blocket.se/vi/18665273.htm?ca=8_s <-- såg väl schysst ut, men den har väl knappast gått under 500 mil roll

Edit: men sen var det ju det där med soppa igen också. Skaffa någon V-Tec så kanske du lyckas på soppafronten, en CRX kanske ifall du hittar någon. Dock så är de fantastiskt högt prissatta.

Hur kan hjul för 53tusen kronor sitta på en såndär hem lack bil? och säljas för 25?
det är va hjulen kostar få ut nya på bmw , beg värde ca 30tus i fint skick M fälgarna 20tum

Avstängd
962 Inlägg
29 oktober 2008
agentchaos skrev:
Mechanimal skrev:
Helt orealistisk önskan om att den ska gå "utav helvete" SAMT dricka så lite soppa som möjligt.
Du får säkert en fintrimmad Volvo 740 TIC för de pengarna, men det faller ju rätt fort på soppan, och sen känns den ju inte ny direkt, men vilken bil för 25 000 gör det?
BMW finns säkert någon rolig historia som du kan få för de pengarna, de känns väl hyffsat fräscha/nya för sin ålder, en E34 530-535-540 eller något.

http://www.blocket.se/vi/18665273.htm?ca=8_s <-- såg väl schysst ut, men den har väl knappast gått under 500 mil roll

Edit: men sen var det ju det där med soppa igen också. Skaffa någon V-Tec så kanske du lyckas på soppafronten, en CRX kanske ifall du hittar någon. Dock så är de fantastiskt högt prissatta.

Hur kan hjul för 53tusen kronor sitta på en såndär hem lack bil? och säljas för 25?
det är va hjulen kostar få ut nya på bmw , beg värde ca 30tus i fint skick M fälgarna 20tum

Kopior eller stulna? 5 spänn på stulna!

70 Inlägg
29 oktober 2008
Mortalis skrev:
bjoorniiee skrev:
FireTraXX skrev:

hur är det med dina slutrör höjjer dom antal ragg på en kväll det tror jag  för dina rör går nog igenom besiktningen i ur och skur big_smile

Pain is temporary glory last forever

Avstängd
93 Inlägg
29 oktober 2008
prodrive skrev:
agentchaos skrev:
Mechanimal skrev:

Kopior eller stulna? 5 spänn på stulna!

jag blev av med orginal R fälgarna 3gånger på mitten 90 talet (även med dubbla olika låsbultar)
man såg ju även en hel del ung huliganer ha såna på volvo 240isar värda max 10tusen kr den tiden
bilarna ! fanns icke Replika då , gick lös på 4995kr per fälg samt att det var Michelin eller Pirelli däck orginal monterat  , dessa däck va svindyra på 3995kr st den tiden hos volvo

total summa ca 36tusen kr för en uppsättning den tiden , gott om dom fanns på bilar för 10tusen kr var
.såg 50 tal  -i dessa fall  kan jag garantera att högst 5 omgångar var köpa ärlig väg av dom 50 tal

i denna annons ang BMW stog de fälgar från M5 E60
hade man då begärt 40 för bilen hade jag hållt mig lugn
eller så är folk tokiga , alt replicor med däck tillverkade i Kambodja
fast replicor är förbjudna att säljas

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
29 oktober 2008
FireTraXX skrev:
Mortalis skrev:
pattilatti2 skrev:
hahaha..bil som går hårt,men drar lite soppa..
köp en polo 1.4 sen leker du att den går hårt big_smile

Leka att den går fort uppnår man med sportluftfilter och sån där 740-dämpare va? tongue

Alu-vinge tillför 100-150hk, allmän fakta!

hehe precis...kan ju installerat en NOS kitt på den om han får bilen för 5-6 tusen:)

så me aluvinge,tonade rutor,slutrör.nos borde den gå utav fan iaf 20sek åt gången big_smile
Senast redigerat av pattilatti2 (29 oktober 2008)

182 Inlägg
29 oktober 2008
pattilatti2 skrev:
FireTraXX skrev:
Mortalis skrev:

Leka att den går fort uppnår man med sportluftfilter och sån där 740-dämpare va? tongue

hehe precis...kan ju installerat en NOS kitt på den om han får bilen för 5-6 tusen:)

så me aluvinge,tonade rutor,slutrör.nos borde den gå utav fan iaf 20sek åt gången big_smile

4 sidor av "mobbing". Tror inte vi ser killen här mer. lol

356 Inlägg
29 oktober 2008
sand3rs skrev:
pattilatti2 skrev:
FireTraXX skrev:

4 sidor av "mobbing". Tror inte vi ser killen här mer. lol

med hans attityd så kommer jag inte ligga sömnlös :p

Avstängd
93 Inlägg
30 oktober 2008
snipercat skrev:
hallå jag funderar på att köpa ny bil.
vad ska jag leta efter?

vill hellst att den ska gå utav helvete
å dra så lite soppa som möjligt.
inge golf eller nå sånt. vill ha en bil som känns ny.

tacksam för förslag

vettigast för dig blir nog en 2liters turbo bil

http://www.blocket.se/vi/17944290.htm?c … amp;last=1
Bilen är förövrigt i mycket bra skick, som ny i inredningen och fin i lacken endast en liten rostfläck på bakluckan, och förhållandevis billig i drift.
* Gula ställbara konidämpare runtom
* Sänkt med H&R fjädrar
* Slitsade hålborrade skivor fram, EBC-belägg
* Hålborrade skivor bak
* Uppställt laddtryck
* 3" från katalysator
* Cippad speedpart steg 2 (detta ska ge 230HK)
* Stötfångare bak från Viggen/Aero -01
* Avtagbart drag
* Tonade rutor
* Motor/kupévärmaruttag
* En Clarion MP3-spelare med dosa medföljer.
(KVITTO FINNS PÅ ALLT)

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 oktober 2008
FireTraXX skrev:
Jongen skrev:
FireTraXX skrev:

Skulle kunna pressa ur 50hk till med ett öppet filter o tonade rutor.....

7" Rostfritt avgasystem, direkt ifrån motorn... Ojojoj smile Bra många hästkrafter big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 oktober 2008
Aruzo skrev:
KimVsWorld skrev:
discokapten skrev:

Internetrage?

Vet inte... Undrar vem som spelar in xD Om han ständigt har det där humöret så har han nog haft bra många tangentbord tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

4 074 Inlägg
30 oktober 2008
FireTraXX skrev:
snipercat skrev:

Sug en get om du inte kan vara trevlig när han ger kritik.
Du fattar väl själv att du inte kan få en dragster när den ska dra mindre än en elbil...

hahaha.....smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

1 002 Inlägg
30 oktober 2008
agentchaos skrev:
snipercat skrev:
hallå jag funderar på att köpa ny bil.
vad ska jag leta efter?

vill hellst att den ska gå utav helvete
å dra så lite soppa som möjligt.
inge golf eller nå sånt. vill ha en bil som känns ny.

tacksam för förslag

vettigast för dig blir nog en 2liters turbo bil

Hmm.. 2liters..? och de grundar du på att vadå.?
gå utav helvete?
dra lite soppa?
inen golf?
känns ny?

...

1 754 Inlägg
30 oktober 2008
Saab 9000 2.3T (Trimmad) borde gå som utav helvete tongue

vill helst att den ska gå utav helvete - Jupps. 250hk och över 350 nm. Så länge man är lite lugn med växellådan så satan!
å dra så lite soppa som möjligt. - Nej, strax över liten
inge golf eller nå sånt. vill ha en bil som känns ny. - omöjligt.
Senast redigerat av Holiace (30 oktober 2008)

Jag kan inget om allt.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
30 oktober 2008
det ser mörkt ut för honom som vill ha bilen  lol
Hitta en bil som går utav helvete & dra lite soppa & känns ny för 25k wink
Hojjta till mig när du hittat en för under 25k så ska jag också köpa en sådan!

C H E V R O L E T <3

Sök