prodrive skrev:
agentchaos skrev:
Mechanimal skrev:
Helt orealistisk önskan om att den ska gå "utav helvete" SAMT dricka så lite soppa som möjligt.
Du får säkert en fintrimmad Volvo 740 TIC för de pengarna, men det faller ju rätt fort på soppan, och sen känns den ju inte ny direkt, men vilken bil för 25 000 gör det?
BMW finns säkert någon rolig historia som du kan få för de pengarna, de känns väl hyffsat fräscha/nya för sin ålder, en E34 530-535-540 eller något.
http://www.blocket.se/vi/18665273.htm?ca=8_s <-- såg väl schysst ut, men den har väl knappast gått under 500 mil
Edit: men sen var det ju det där med soppa igen också. Skaffa någon V-Tec så kanske du lyckas på soppafronten, en CRX kanske ifall du hittar någon. Dock så är de fantastiskt högt prissatta.
Hur kan hjul för 53tusen kronor sitta på en såndär hem lack bil? och säljas för 25?
det är va hjulen kostar få ut nya på bmw , beg värde ca 30tus i fint skick M fälgarna 20tum
Kopior eller stulna? 5 spänn på stulna!
jag blev av med orginal R fälgarna 3gånger på mitten 90 talet (även med dubbla olika låsbultar)
man såg ju även en hel del ung huliganer ha såna på volvo 240isar värda max 10tusen kr den tiden
bilarna ! fanns icke Replika då , gick lös på 4995kr per fälg samt att det var Michelin eller Pirelli däck orginal monterat , dessa däck va svindyra på 3995kr st den tiden hos volvo
total summa ca 36tusen kr för en uppsättning den tiden , gott om dom fanns på bilar för 10tusen kr var
.såg 50 tal -i dessa fall kan jag garantera att högst 5 omgångar var köpa ärlig väg av dom 50 tal
i denna annons ang BMW stog de fälgar från M5 E60
hade man då begärt 40 för bilen hade jag hållt mig lugn
eller så är folk tokiga , alt replicor med däck tillverkade i Kambodja
fast replicor är förbjudna att säljas