Intressant projekt detta! Vad blir det för fälgar? Vad för färg?
Var bra sugen på att köpa 69an som din farsa köpte. Får nog bli en 67-69 till sommarn iaf!
Underbara bilar!
/Eric.
Ja de är lika intressant om jag får ihopa det igen haha.. jag ska ha nån slags blå show lack och bmw alpine stripes. färlgar får jag oxå se vad de blir när de väl blir dags. boyds magneto kanske jag vet inte. haha ja den va till ett kanon pris.. den är kanon!
Sen lite mer överblick på skitet som jag har o göra..
inredning? instrumenten ska målas svart oxå och det kommer en frän sportratt o hela intredningen kommer bli ny svart fresch
rullisar men dom syns inte sen för mina snygga ventilkåpor kommer på
HA ! det vanliga fenomenet när man hänger upp och ner. man får röd färg haha.. kromad sump montad.. det är lite pimp my ride varning men det är kool
mycket mer än såhär har inte hänt.. ska dra nya bromsrör snart och när det trillar in lite mer floos i kassan så ska jag köpa nytt styraxel kit håll till godo så länge. nu fan ska jag eda mad
det blir kanon bra!! fixar du ordning min bil sen oxå eller?
hehe tackar jag gör så gott jag kan. men endå blir man aldrig nöjd. mjanäe du de orkar jag nog inte va fan din bil ser redan bra ut så de behövs väl inte.. detta är ju ett gammalt öken lik som gick o köra med hehe
Ja så blev det en del meck i helgen men endå inte så mycket.. drog nytt bromsrör snyggt som fan sen satte jag i hopa motor och låda o kasta i. men med helt nya motorkuddar och väexllåds kudde så den blir fast o fin o köra med
tog en del bilder o de är väl de ni vill ha. så..
Rent och snyggt
äntligen
lite styrning. kromad sump m.m startmotorn ska bytas ut sen med tiden till en i krom
nå skriv nån kommentar.
en fjäder och lite trumma
Såja. mycker mer plats o mecka på när motorn inte hänger i stativet framför bilen.. inget stort garage precis
Motorn är som sagt äntligen i men det är bara så jag kan köra med den nu i sommar.. när väl sesongen är slut så ska motor och låda ut igen för blästring, grundas och sen lägga en riktig show lack på så allt blir som jag vill ha det.. rent och snyggt man ska ju våga öppna huven oxå