2989
Sök

Ta er i akt

11 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
Jag tror att många håller med mig om detta. Det är faktiskt svårt att köra lagligt när man har turbo, sitter och har lite ångest efter att ha mjölkat s40in tills Fuel lampan började lysa ikväll. Måste redan nu börja trappa ner på gasandet och hålla jämt gas oftare, införskaffade mig s40in bara för en vecka sedan också. Vill verkligen ta hand om hela bilen, men ibland släpper spärren. Någon som känner lite som jag på detta? :-P

Muttley
30 oktober 2008
att du borde läsa igenom rubriksanvisningarna är något som vi alla vet nu. smile

Häst
1 099 Inlägg
30 oktober 2008
Tycker inte det är svårare att köra lagligt med en turbo bil än med en "icke-turbo" bil. smile
Självdisciplin.
Senast redigerat av DoT (30 oktober 2008)

Än är inte den sista idioten född..

1 772 Inlägg
30 oktober 2008
Jo, ligger lite i det du säger. Kör man fars 945a turbo har det lätt för att bära iväg wink

Dock lider inte jag lika mycket av det som du verkar göra..
Senast redigerat av NordstromJ (30 oktober 2008)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

1 963 Inlägg
30 oktober 2008
Kör en vass trimmad sugis honda med vtec så ska du se att de är svårare att hålla sig, än med en s40 me turbo hahaha

Men are not born - Men are made

741 Inlägg
30 oktober 2008
Håller med dig, älskar och gasa och känna draget! jag gasar i stort sett på jämt när jag är ute med bilen min.. Bensinen tycker jag är det minsta problemet, man får ju ut något roligt när man tankar smile tristare är det med däcken som slits så jävla fort vid hjulspinn..

Felax skrev:
Kör en vass trimmad sugis honda med vtec så ska du se att de är svårare att hålla sig, än med en s40 me turbo hahaha

Pff, om det är en Type r du snackar om så hade jag dragit dig när min var original.. en s40 med steg 1 går nog inte mycket sämre om den ens gör det smile
Senast redigerat av Joo (30 oktober 2008)

512 Inlägg
30 oktober 2008
lika svårt hålla sig oavsett bil ...

Avstängd
962 Inlägg
30 oktober 2008
RobinGradin skrev:
Någon som känner lite som jag på detta? :-P

Ja, har man en leksak till bil så håller man inte alltid hastigheten.

4 767 Inlägg
30 oktober 2008
Grattis till nya bilen!

Men detta är något som hade passat utmärkt i din blogg istället. Dessutom är din rubrik dålig.

Tråd låst.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök