eastmotorsport skrev:Fint som tusan , är det riktiga plåtbreddare? Jäkligt nice :-)
Kronbaeck skrev:Kul att se lite nya bilder!
Kronbaeck skrev:Haha, tror du den rullar något i sommar?
Kronbaeck skrev:Haha, tror du den rullar något i sommar? :)
jimpa00 skrev:Kronbaeck skrev:Haha, tror du den rullar något i sommar? Klart den gör, Gatebil 2011
lexman skrev:jimpa00 skrev:Kronbaeck skrev:Haha, tror du den rullar något i sommar? Klart den gör, Gatebil 2011 hahah ja om du sponsrar
jimpa00 skrev:lexman skrev:jimpa00 skrev:Klart den gör, Gatebil 2011 hahah ja om du sponsrarvad är det du vill ha spons på . så fixar vi de kan bidra med en bulle eller 2 i garaget
lexman skrev:jimpa00 skrev:Klart den gör, Gatebil 2011 hahah ja om du sponsrar
jimpa00 skrev:Klart den gör, Gatebil 2011
Kronbaeck skrev:jimpa00 skrev:lexman skrev:hahah ja om du sponsrarvad är det du vill ha spons på . så fixar vi de kan bidra med en bulle eller 2 i garaget Jag kan sponsra som kommentator första varvet!! Jimmy du kan paddock ladie!
jimpa00 skrev:lexman skrev:hahah ja om du sponsrarvad är det du vill ha spons på . så fixar vi de kan bidra med en bulle eller 2 i garaget
lexman skrev:hahah ja om du sponsrar
lexman skrev:Kronbaeck skrev:jimpa00 skrev:vad är det du vill ha spons på . så fixar vi de kan bidra med en bulle eller 2 i garaget Jag kan sponsra som kommentator första varvet!! Jimmy du kan paddock ladie!haha ja det är en bra bärjan
Kronbaeck skrev:jimpa00 skrev:vad är det du vill ha spons på . så fixar vi de kan bidra med en bulle eller 2 i garaget Jag kan sponsra som kommentator första varvet!! Jimmy du kan paddock ladie!
jimpa00 skrev:vad är det du vill ha spons på . så fixar vi de kan bidra med en bulle eller 2 i garaget
jimpa00 skrev:lexman skrev:Kronbaeck skrev:Jag kan sponsra som kommentator första varvet!! Jimmy du kan paddock ladie!haha ja det är en bra bärjan Bara ja får åka med så är ja nöjd
lexman skrev:Kronbaeck skrev:Jag kan sponsra som kommentator första varvet!! Jimmy du kan paddock ladie!haha ja det är en bra bärjan
Kronbaeck skrev:Jag kan sponsra som kommentator första varvet!! Jimmy du kan paddock ladie!