2233
Sök

byta bas i audi a4?

127 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
hejsan.. undrar om där e någon som har bytat basen som sitter i hatthyllan orginal på en a4? vet någon tum på den och vad man skulle kunna göra får att få ut lite mer kräm utan att göra för mycke..

313 Inlägg
3 november 2008
e allt ljud original i bilen?

MOR åt gröt,FAR åt helvete!

4 586 Inlägg
3 november 2008
Drjohndeere skrev:
hejsan.. undrar om där e någon som har bytat basen som sitter i hatthyllan orginal på en a4? vet någon tum på den och vad man skulle kunna göra får att få ut lite mer kräm utan att göra för mycke..

sitter inte basen i hjulhuset?

går väl att byta ut har den gått sönder eller varför ska du byta ut den?

127 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
allt e orginal.. tror de e big bose system i den.

den sitter i hatthyllan vill byta föör tycker inte den e så bra.. allt annat e kanon frontsystemet o så men tycker inte den hänger med riktigt.

4 586 Inlägg
3 november 2008
Drjohndeere skrev:

den sitter i hatthyllan vill byta föör tycker inte den e så bra.. allt annat e kanon frontsystemet o så men tycker inte den hänger med riktigt.

okey när jag bytte ut min bas i audin så la jag i en baslåda istället. plastlådan som sitter orginal låter hemskt ger mer oljud än bas

127 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
jorre83 skrev:
Drjohndeere skrev:

okey när jag bytte ut min bas i audin så la jag i en baslåda istället. plastlådan som sitter orginal låter hemskt ger mer oljud än bas

mmm den låter inte så super.. men så e väl de aktiva? hur ska man då gör med det nya? orkar inte dra kablar och sånt sen e ju inte orginalstereon den lättaste o pilla på iheller..

313 Inlägg
3 november 2008
ja e allt original så kan du ju lägga in ett 2kanals slutsteg till basen.eller också köpa en bas med inbyggt slutsteg.de kostar inte så mkt och då får du bättre bas.

MOR åt gröt,FAR åt helvete!

127 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
ezz4 skrev:
ja e allt original så kan du ju lägga in ett 2kanals slutsteg till basen.eller också köpa en bas med inbyggt slutsteg.de kostar inte så mkt och då får du bättre bas.

har för mej alla högtalare e aktiva.. o de e ju typ en openair bas.. finns de några bra sådanna i typ 6 eller 8" tror ja de e..

4 586 Inlägg
3 november 2008
Drjohndeere skrev:
ezz4 skrev:

har för mej alla högtalare e aktiva.. o de e ju typ en openair bas.. finns de några bra sådanna i typ 6 eller 8" tror ja de e..

i bose systemet så är alla högtalare aktiva. okey förstår att du inte orkar dra ström samt saker ifrån enheten. Men med lite tur så räcker det med det som redan är draget

2 283 Inlägg
3 november 2008
Drjohndeere skrev:

Ta en bild innifrån så man får se om det är BOSE eller inte.
I dina uppgifter verkar det inte som det är det i alla fall inte om det bara är 10 högtalare inkl bas.
Då är det concert som jag hade.

R.I.P. Michael Jackson!

127 Inlägg
3 november 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
Drjohndeere skrev:

Ta en bild innifrån så man får se om det är BOSE eller inte.
I dina uppgifter verkar det inte som det är det i alla fall inte om det bara är 10 högtalare inkl bas.
Då är det concert som jag hade.

okej då e de nogt inte bose.. vet att där e 10 högtaalare iallfall.. men där e väl slutsteg till basen iallfall ellre den sitter också ifrån stereon?

Sök