glöm inte att kommentera bilderna med kritik samt ros och ris. Vill veta vad man kan förbättra sig på eller inte?.. Fotograf : Se-design.se Alias "Moi"
alltid helt värdelöst ljus där inne men schyssta bilderi övrigt
Jag tyckte faktiskt det blev ett ganska så "fräckt" ljus.. Hade UV filter på som gjorde att bilderna vart ännu mörkare.. När jag tog av det blev bilderna ljusa. Så det är lite blandat.
coola bilder även om endel blev lite mörka jag körde med lite längre slutartid så vart det bra ljus på bilderna även om det fanns mörker i lokalen.....ljus kan man alltid hitta med en kamera stativ å längre slutar tid å ingen blixt så funkar det kanon
bilderna är det inget fel på, lite mörka bara men sköna vinklar etc.! mitt tips är att du redigerar dom lite i photoshop och lägger på lite bättre kontraster/konturer + skärpa, borde göra tricket!
coola bilder även om endel blev lite mörka jag körde med lite längre slutartid så vart det bra ljus på bilderna även om det fanns mörker i lokalen.....ljus kan man alltid hitta med en kamera stativ å längre slutar tid å ingen blixt så funkar det kanon
Visst blev dom lite mörka. Men vart ganska nöjd ändå Ska börja laborera med det där till nästa år tänkte jag. Körde faktiskt på "auto" läge i kista mässan. Har inte hunnit få fatt i exakt alla funktioner. Men det kommer.