TooNice skrev:Detta projekt ska följas, ta bilder på hur du fäster och hur du lägger tryckrören. köpte likadant kitt men vet inte redigt hur det ska sitta.
liquisole skrev:hehe kan lösa problemet genom att fästa den på min bil (A) , neh, men det ser riktigt nice ut! kände du någon effektökning när du monterat 3''?
Koddas skrev:liquisole skrev:hehe kan lösa problemet genom att fästa den på min bil (A) , neh, men det ser riktigt nice ut! kände du någon effektökning när du monterat 3''?Haha:P..Kan tyvär inte svara på det inte jag som har satt på de förra ägaren som montera det..
liquisole skrev:Koddas skrev:liquisole skrev:hehe kan lösa problemet genom att fästa den på min bil (A) , neh, men det ser riktigt nice ut! kände du någon effektökning när du monterat 3''?Haha:P..Kan tyvär inte svara på det inte jag som har satt på de förra ägaren som montera det..ah okej, hans foto då på avgasrören på gräsmattan?
TooNice skrev:Jag fick ta bort vänstra tutan och fästa den där, finns ett likadant fäste på andra sidan. Sitter riktigt bra ...
Jlmmy skrev:Grattttis
black_king skrev:lycka till med bygget
Saab_Robin skrev:grattis och god jul på dig
Saab_Robin skrev:IC:n ser riktigt brutal ut