Plockade bort alla reläen idag tänkte jag skulle vara samrt o sätta batteriet på denna sidan istället men gick tyvär inte batteriet var för stårt:/..Så var bara till att sätta tillbaka allt igen men passade på o rengjorde det iallafall så var de till någon nytta iallfall:P
Plockade bort batteriet va ingen vaker syn men men får ändån kapa bort de mesta av plåten som e rostig för att få ditt tryckrören till ic:n o passade på att tvätta lite här också o plockade bort expantionskärlet o tvättade den tänkte jag skulle spraya den svart blir lite snyggare illafall=)
Så här blev de efter en snabbt motortvätt ska göra noggranare senare passade på o fästa lite slangar o kabblar bättre också så de blir lite snygggare=)
Sådär ja Kommer bli fint, Fram med kapen nu bara och gör ett redigt hål
Lycka till!
Haha ja de blir till att göra de får köra o låna en sån av någon problemet e bara att min kompressor e i minsta lagret tror inte de kommer funka med den:/.. Men men annars e de tigersågen som gäller;P
Ser ju bra ut såhär långt! Alltid kul o se hur andra har löst visa saker man själv håller på med
Ang de där med batteriet så valde jag att ta bort hela den där plattan batteriet ska stå på, lite halvbökigt sådär! Men med lite svets och spackel-kunskaper blev de riktigt fint faktiskt! Det blir då även lättare att få ett snyggt hål till IC-röret som ska ner där.
Trevligt, Funderar på att lackera om min med, Men det får bli svart isåfall!
Hur gåre méd allt annat?
Ja jag tror de blir svart sen också men hade bara röd färg hemma så:P.. Hmm nja har inte varit i garaget idag men imorgon ska jag ditt så får vi se om jag kan få lite gjort=)
Så har tagit bort de gammla bafflarna de blev inte snyggt så jag ska göra om de blir bara 1 6,5" i värje dörr nu blir nog snyggare..SÅ blir till att fixa ya bafflar o börja om igen=)