Hmm ja du vet inte ännu jag ska ringa ett företag o höra med dom om jag kan köpa lack av dom men har glömt kolla upp färgkoden någon som vet vad de e för någon eller var de sitter?
ser kanon ut hoppas man får titta på den nu till sommaren keep upp the god work
Tackar så mycket=)..De får du säkert göra kommer va på några bilträffar iallfall så många jag hinner med=) Din s13 e inte dum den heller hoppas man får se den också i sommar;D!
Hmm ja du vet inte ännu jag ska ringa ett företag o höra med dom om jag kan köpa lack av dom men har glömt kolla upp färgkoden någon som vet vad de e för någon eller var de sitter?
Färgkoden står på chassiplåten som sitter vid torkarmotorn Är inte säker men tror du har AH3G, Men ta en extra titt!
Färgkoden står på chassiplåten som sitter vid torkarmotorn Är inte säker men tror du har AH3G, Men ta en extra titt!
mvh
Jaha okej ja ska kolla upp de imorgon men tack ska du ha=)
mvh
släng ett PM åt mig om du får reda på koden, har troligtsvis samma som du
du har alltså tänkt lacka själv? , duger biltema sprutan till något tro? borde väl bli bättre än att spraya med burk ivarjefall
mvh
släng ett PM åt mig om du får reda på koden, har troligtsvis samma som du
du har alltså tänkt lacka själv? , duger biltema sprutan till något tro? borde väl bli bättre än att spraya med burk ivarjefall
Japp de ska jag göra=) Nä mitt ec farsa e gammal billackerare så han ska göra de till mig=) Hmm biltema spruta de går kanske men förvänta dig inte att de blir snyggt men e nog bättre än spray iallafall ja:P