Ok med tanke på ditt namn antar jag att du inte stött på många araber, jag har växt upp i botkyrka och jag kan lova att jag har sett 1000 kvinnor som är hårigare än dig. Med maffigare mustash och längre polisonger.
Så varför ska du bry dig om håriga armar när det är helt normalt för kvinnor till och med. Visst en del kvinnor rakar sig men många gör det inte och det är ingen som tycker dom är mindre värda för det.
Ok med tanke på ditt namn antar jag att du inte stött på många araber, jag har växt upp i botkyrka och jag kan lova att jag har sett 1000 kvinnor som är hårigare än dig. Med maffigare mustash och längre polisonger.
Så varför ska du bry dig om håriga armar när det är helt normalt för kvinnor till och med. Visst en del kvinnor rakar sig men många gör det inte och det är ingen som tycker dom är mindre värda för det.
Acceptera att du inte föddes som nakenhund.
med tanke på mitt namn, hur menar du då hehe
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Antingen är det som folk säger.. när man blir äldre så blir man hårigare.. MEN jag har en annan teori. Du kanske har gått ner i vikt, blivit smalare.. förlorat underhudsfett. Då kan hårväxten på armar bli kraftigare.
Antingen är det som folk säger.. när man blir äldre så blir man hårigare.. MEN jag har en annan teori. Du kanske har gått ner i vikt, blivit smalare.. förlorat underhudsfett. Då kan hårväxten på armar bli kraftigare.
Jaha det stämmer, det har jag med gort ! då har vi svaret..TACK
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
men ju äldre man blir ju kraftigare och mer växer de på en. och snart kommer din flickvän/fru eller kille eller vad du nu vill ha få raka dig på ryggen och på armarna.
Det är ju skitbra med mörkt hår på armarna .. då kan man ju få jobb som pizzabagare överallt
Ne men visst tusan fortsätta håret växa, det gör det alltid! Kolla bara på din far etc, nu börjar väl näshåret bli långt + att öronhåret håller på med samma procedur!
Mörkt hår är ju något man kan få med årena .. jag är 19 bast och först nu börjar mitt mörka hår komma fram på tex bröstet å benen Deal with it
Det är klart det är vinterpälsen. Jag har fullt upp med att klippa alla hästarna nu som börjar se ut som isbjörnar. Du kan få boka tid hos mig och klippmaskinen om du vill.