Hmm sant ! undrar om det blir snyggt att lacka allt svart på min också, tänkte på eftersom min bil är mörkblå, för det ser sjuukt bra ut på mäki's bil !
Hur lackade du din ?
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Hmm sant ! undrar om det blir snyggt att lacka allt svart på min också, tänkte på eftersom min bil är mörkblå, för det ser sjuukt bra ut på mäki's bil !
Hur lackade du din ?
Min är bara ful-lackad än haha. Men slipa ner, gör rent med aceton, på med någon primer och ett par lager färg. Så kan du försöka få tag på en halvmatt klarlack
Mäki: aha okej ! men då kör jag också på det då, skulle det se förjävligt ut får jag åka S4 grill tills jag har råd att skicka Rs4an på lackering då !
Niklas: jo det skulle kunna vara nått, men med tanke på att listerna är "blackchrome" på bilen i övrigt så borde ju en svart med glasig klarlack passa bättre ? som på nyaste Rs6an ;P
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
hehe jag försöker ! hittar dock inga jobb mera jobb (har ju bara mekonomen och lite småjobb från farsan)
Ja precis ! pianolack skulle fan vara perffa !
Det är bara att ligga i och kämpa så kommer det tillslut kommer ihåg själv hur de va när man gick i skolan och hade bil. inte jätte mkt pengar över. Mindre flygresor till tjejen = Mer grejer till bilen haha!