2734
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
kevlar_soul
8 november 2008
Trådstartare
Reyes, tackar mannen, har sett att även ditt projekt börjat få fart igen! smile

Mickius, ser kalas ut!

E30Tompa, ser jävligt läckert ut, får se vad plånboken säger!

Westberg, tackar. Jag lovar att hålla den på vägen tongue

oggy_swe, nej då svart är fin fint;) Tro mig wink

kevlar_soul
8 november 2008
Trådstartare
Ska snart ner till garaget och påbörja dagens mini projekt. Det kommer handla om att putsa upp kylaren en aning. Dessutom kommer jag lacka dess fästen samt insuget! Svart är färgen det handlar om smile

4 670 Inlägg
8 november 2008
Mycket bilder vill vi ha smile

465 Inlägg
8 november 2008
riktigt fet supra du har fått tag på!  får bli att spana in den i sommar på alla bilträffar;)

kevlar_soul
8 november 2008
Trådstartare
Laaantz, du är så välkommen fram att utväxla några ord! smile

terazzi
8 november 2008
Trådstartare
den e asfin big_smile

kevlar_soul
8 november 2008
Trådstartare
Tackar mannen!!

terazzi
8 november 2008
Trådstartare
ska du slänga på singel snurra senare cim? wink

4 670 Inlägg
8 november 2008
manligare med dubbelturbo smile men billigare o ha singel.

Tycker du ska satsa på o få en kanonfin utställningsbil innan du börjar med o vråltrimma motorn! lol

1 278 Inlägg
8 november 2008
Det ser jag fram emot:)
kevlar_soul skrev:
Syabo, tack.. Provtur utlovad till dig wink

Jlmmy, tackar!

Street Knight

4 670 Inlägg
9 november 2008
Hur går det för dig? blir de några bilder wink

164 Inlägg
9 november 2008
Jag vill oxå ha en provtur! Visste missade "ni" SCF va??

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

Almännt tokig
481 Inlägg
9 november 2008
Projekt - Toyota Supra TT MKIV - Äger du en Neon Orange Supra? Ha, ditt kjolpaket hänger, mitt sitter perfekt!

Tycker du ska ändra din rubrik.........

För det första är det väl inte ens du som monterat kjolpaketet......... och för det andra så är det ingen ide att hålla grejorna i utställnings skick om man brukar bilen på bana, då man för mycket stenskott och är i och risken alltid finns att hamna i sandfållan så inplastat kjolpaket är inget för banåkare. Men det vet väl du inget om roll

Inline sixes ist sie scheisse.......

341 Inlägg
9 november 2008
E30Tompa skrev:
Fan du som inte har nån kamremsgivare borde ju lätt köra me eloxerade ställbara kamdrev, gör bra mkt för ögat om inte annat wink

http://www1.garaget.org/gallery/archive/6606/497526_4vpabq.jpg
Så grymt schysst och inte helt fel heller!

Han borde tagit bort träklossen på batteriet dock big_smile

Grymt snygg bil!

449 Inlägg
9 november 2008
Ser fint ut detta smile

Galen!
723 Inlägg
9 november 2008
LoFET skrev:
Projekt - Toyota Supra TT MKIV - Äger du en Neon Orange Supra? Ha, ditt kjolpaket hänger, mitt sitter perfekt!

Tycker du ska ändra din rubrik.........

För det första är det väl inte ens du som monterat kjolpaketet......... och för det andra så är det ingen ide att hålla grejorna i utställnings skick om man brukar bilen på bana, då man för mycket stenskott och är i och risken alltid finns att hamna i sandfållan så inplastat kjolpaket är inget för banåkare. Men det vet väl du inget om roll

haha skönt att nån mer har samma åsikt som jag!
rubriken talar inte alls om vad projektet handlar om.
jag tror för övrigt att jag hinner göra lika mycket som vart gjort på förra projektet under en helg! :-P

Mvh Mats

kevlar_soul
9 november 2008
Trådstartare
Lofet, Jo det är sant. Det var illa gjort. Sjölva idén med det hela var att få folk att kolla hit, men jag tar bortdet omgående. Jag vet ju själv hur det ligger till, de Supran är trots allt Sveriges mest kompletta någonsin, enligt mitt tycke.

Griffin, se mitt svar till Lofet. Sedan kan man ju diskutera det andra vidare men det blir lite svårt då ja trots allt var ensam under mitt förra projekt. Viss assistans från min bror men inte mycket. Om jag inte minns helt fel så lägger din kompis minst lika mycket tid som du på din bil? Går det att jämföra då? Nej.. Däremot gillar jag ert projekt just för att det händer så myckt hela tiden. Hade jag haft ekonmin och två händer till så kanske jag gett mig på något likasinnat, men tyvrr så har jag inte det tongue Ja, ja.. Lycka till med bygget i a f...

Jongen, håller med dig tongue

Matt3_, Tack mannen!
Senast redigerat av kevlar_soul (9 november 2008)

kevlar_soul
9 november 2008
Trådstartare
Som rubrikens headline lyder, är det någon som vet vart man kan få hem G-reddy BCC? Jag har hittat en sådan liten låda på E-bay men tänkte även kolla andra alternativ!

Skåne
91 Inlägg
9 november 2008
kevlar_soul skrev:
Som rubrikens headline lyder, är det någon som vet vart man kan få hem G-reddy BCC? Jag har hittat en sådan liten låda på E-bay men tänkte även kolla andra alternativ!

Eftersom G-reddy gick i konkurs tidigare i höst så är det svårt att hitta lite av deras udda delar nu.
Deras Amerikanska återförsäljare/f.d. dotterbolag är väl första alternativet för att hitta nytt.

Annars skulle jag kolla på Ebay i USA, Australien, England och sist men inte minst Hong Kong.
http://www.ebay.com.hk/

Forum runt om i världen har ju nästa alla köp och sälj och där brukar man kunna hitta det mesta
eller sätt ut en annons överallt att du söker efter en.

Lycka till!

Gillar bilen !

kevlar_soul
9 november 2008
Trådstartare
Stort tack för bra info!

Sök