Tjenare...
Här har du en GReddy BCC för 899kr, ok va ?
http://www.xposeracing.se/product_info. … 739fda2805PB-Z har väl nån form av lägsta priset garanti nu i höst tror jag, annars är dom ju asdyra.Jag köpte ett "Blitz Nur spec R catback + Blitz midpipe", (3,15" = 80mm), (tar bort andra katten), (lagligt med).
Det avgaset e fan det jag är mest nöjd med av alla delar jag köpt till en bil
Jag blev rekommenderad att sätta på midpipe och ha den istället för andra katten, och för att ditt laddtryck inte ska skena upp sen så behåller du orginal downpipe + första katten. Vet inte om det gör nåt direkt att ha större downpipe i där när du ändå behöver en restriktor ring den för laddet inte ska skena, + att du har ju katten där med så.....
Jag har under sommaren precis haft min helt orginal, nu e full BPU, så undrar du nåt så skicka PM, om jag inte skulle hitta tillbaks hit.
Har en GReddy Profec B spec 2, gillar inte den riktigt, visst, e väl bra att man kan ställa in responsen på turbotrycket o sådana grejjor, men sen måste man stä'lla laddet i %, man kan alltså inte bara snabbt ställa laddet på 1.2 o sen ha det, som jag hade på min förra Skyline, för på denna får man ställa in i % så närma som möjligt, gillar den inte...
Ok, lycka till...