evilaudio skrev:
Elda skrev:
Som blivande bilmekaniker är det här ignen rolig tråd att läsa.. Men som alla andra har sagt, ett jobb är alltid ett job, om du inte tycker om det kommer du inte orka prestera på topp i längden och mao så kommer du ha sämre lön.
ett jobb är ett tvång.. å saker man e tvingad till e ALDRIG kul.. så ett jobb e aldrig kul i längden därför tar men de som e bäst betalt fast de e tråkigt.
de är inget tvång, gå o skalla väggen o bli sjukskriven på obestämd tid eller sjukpensionär eller varför inte gå på A-kassa?,
trivs man inte med sitt jobb, så jobbar man sämre, jobbar man sämre, blir företaget lessen på dig, blir företaget lessen på dig, blir du lessen på din löne spec....
jag trivdes som fisken i vattnet med mina sommar jobb jag haft hittils och de är, typ, första åren: köra hjullastare och vara på byggen låter jävligt enkelt men jagf satt inte i hjularen hela dagarna var mkt utanför den o jobba också, jobbade 6:30 - 18:30 mån - tors, sen fred 7:00 - 16:00 i större delen av sommrarna innan jag börja på maskin och lastbils mek linjen, i sommras jobbade jag och Pedaal, hela sommar lovet dvs. 12veckor?, hade en svinigt rolig sommar iaf enligt mig, 7:00 - 16:00 varje dag,
Jag jobbar för att jag tycker de är kul, inget tvång för mig..